تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1

  • کد خبر : 8120
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اعلام اين خبر گفت: بر اساس آیین‌نامه‌های اجرایی شرکت ملی گاز ایران این مسابقات در شرکت گاز استان به صورت حضوری و مجازی با حضور ۴۳۴ شرکت کننده برگزار شد.

کرم گودرزی، بیان کرد : هدف اصلی برگزاری مسابقات قرآنی؛ ترویج قرآن و فرهنگ‌سازی و ایجاد اقبال به سمت کلام الهی و نشان دادن این است که قرآن می‌تواند مدیریت زندگی افراد را در دست گیرد.

وی با تاکید بر لزوم سوق دادن فرزندان در مسیر قرآن و انس با کلام وحی ، اظهار کرد: حرکت فرزندان به عنوان آینده‌سازان کشور در مسیر قرآن حرکت رو به جلو در حوزه ترویج فرهنگ قرآن است و درک صحیح پیام الهی علاوه بر اثرات معنوی، جامعه، خانواده و سازمان را متحول می‌کند و هر چه این انس بیشتر شود سرمایه‌گذاری بزرگی برای آینده است.

گودرزی ضمن تشکر از واحد روابط عمومی جهت برگزاری باشکوه این مراسم گفت: واحد روابط عمومی بستر لازم برای برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات را بصورت حضوری و آنلاین با دعوت از داوران سطح یک استانی را فراهم نموده تا منتخبین به مرحله سراسری مشخص شوند.

گودرزی در پایان گفت: در هر سازمانی که نقش فرهنگ و در راس آنها ارتباط با قرآن و ترویج فرهنگ قرآن و توجه به اهل بیت برجسته باشد قطعا شاهد ارتقای بهره‌وری بیشتر، تکریم ارباب‌رجوع و خدمت بهتر به خلق هستیم و امیدوارم با ارتقای فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی در سطح شرکت بتوانیم بهره وری شرکت را در جهت انجام مسئولیت های سازمانی و اجتماعی که همانا خدمت صادقانه به مردم است را ارتقا دهیم.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.