تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1

برگزاری مانور تعدیل روشنای معابر در استان لرستان

  • کد خبر : 8104
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۷:۴۵
برگزاری مانور تعدیل روشنای معابر در استان لرستان
به منظور حفظ پایداری شبکه برق در فصل سرما ، مانور تعدیل روشنایی معابر استان به صورت جهادی از ۲۴ تا ۲۶ دی ماه برگزار گردید.

به گزارش هناسه نیوز ، مانور سراسری تعدیل شبکه روشنایی معابر جاده‌ای، بین شهری، بزرگراه ها، بلوار های اصلی و فرعی، پارک ها ،میادین و ساختمان های اداری و تجاری به مدت سه روز در استان لرستان برگزار گردید

سرپرست شرکت توزیع برق استان لرستان در این خصوص اظهار داشت: راهکارهای مختلفی برای عبور از پیک بار زمستان وجود دارد که یکی از این  راهکار ها تعدیل روشنایی معابر می باشد.

 مهندس مهران امیری  با بیان اینکه تعدیل روشنایی معابر بدین معنی است که چراغ های  موجود بصورت یک در میان خاموش شوند، اظهار داشت: این مانور با حضور ۱۵ گروه عملیاتی و ۶۴ نفر نیروهای فنی، اجرایی،کارشناسان و همچنین استفاده از خودروهای سبک و سنگین در ۱۳ مدیریت توزیع برق شهرستان های تابع را به مدت سه روز از ۲۴ تا ۲۶ دی ماه برگزار گردید.

  وی افزود: با توجه به کمبود سوخت در تولید برق در نیروگاه ها و برای حفظ پایداری شبکه های برق مانور تعدیل روشنایی معابر در سطح استان انجام شد.

مهندس امیری گفت: با توجه به برودت و سرد شدن هوا جهت تامین سوخت نیروگاه های تولید برق از مردم فهیم استان درخواست میشود با مصرف بهینه برق و گاز خدمتگزاران خود را یاری دهند تا خانه های هم وطنان محیطی گرم و روشن داشته باشد.

در ادامه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت گفت: از اهداف اجرایی این مانور تنظیم ساعت های نجومی به منظور کاهش یک ساعت روشنایی معابر و تعدیل بلوار ها و خیابان های اصلی و فرعی در سطح شهر های استان و تعدیل چراغ های میادین و پارک ها و فضاهای سبز و ساختمان های اداری و تجاری می باشد.

 مهندس حسینی مهر ابراز داشت: با تنظیم ۹۲۳ مورد ساعت نجومی به منظور کاهش یک ساعت زمان روشنایی معابر و تعدیل معابر  بلوار ها و خیابانهای اصلی و فرعی به تعداد ۴۶۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر تعدیل گردید.همچنین با همکاری شهرداری های سراسر استان  چراغ های پارک ها و میادین اصلی تعدیل گردید.

وی به بازدید روشنایی ساختمان های اداری و تجاری اشاره و اعلام داشتند: روشنایی های مازاد این ساختمانها در شب خاموش گردید.

مهندس حسینی مهر  اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در این مانور میزان انرژی تعدیل شده در بخشهای ذکر شده جمعاً ۹۴۰ مگاوات ساعت در طول شبانه روز بوده است

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.