تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
1

طلب ۳۵۷ میلیاردتومانی برق استان از مشترکین/

  • کد خبر : 8096
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
طلب ۳۵۷ میلیاردتومانی برق استان از مشترکین/
سرپرست شرکت توزیع برق لرستانبا بیان اینکه طلب شرکت توزیع برق لرستان از مردم 357 میلیارد تومان است، اظهار داشت: 170 میلیارد تومان این طلب مربوط به ادارات استان است که در بخش ادارات ما بالاترین بدهی را نسبت به دیگر استان های کشور داریم که امیدواریم ادارات بدهکار نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، چرا که با وصول این مطالبات بخش عمده ای از مشکلات شبکه برق استان جهت افزایش پایداری و کاهش خاموشی ها برطرف خواهد شد.

 مهندس مهران امیری با اشاره به مهمترین شاخص‌ها و اهداف خود در شرکت توزیع برق لرستان، گفت: یکی از مهمترین اهداف، کاهش خاموشی مشترکین است، در واقع ما شرایط خوبی نسبت به استاندارد کشوری نداریم و جزء استان‌های رده پایین محسوب می‌شویم. البته اینکه می‌گوییم استاندارد نیستیم، خوشبختانه در سنوات اخیر کارهای خوبی صورت گرفته و کاهش مدت زمان خاموشی را داشته‌ایم اما به آن ایده ال و استاندارد کشوری هنوز نرسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف، باید هزینه و برنامه‌ریزی کرد، تعمیرات به موقع، اضافه کردن کلیدهای هوشمند در شبکه و انجام تعمیرات به صورت خط گرم از جمله برنامه هایی هستند که می‌توان در راستای نیل به هدف تعیین شده به آن‌ دست پیدا کرد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان وصول مطالبات را از دیگر اهداف مهم خود عنوان کرد و افزود: مهمترین منبع درآمدی شرکت‌های توزیع وصول مطالبات است، که با توجه به سیاست‌هایی که امسال شرکت توانیر در پیش گرفته و مبنای  تخصیص اعتبار را وصول مطالبات در نظر گرفته است، باید گفت ما در این حوزه هم از استان‌های رده آخر کشور محسوب می‌شویم، چرا که مانده مطالبات معوق  در استان بسیار بالا است که در نتیجه آن، درصد وصول مطالبات سنواتی پایین می باشد.

 مهندس امیری با بیان اینکه طلب شرکت توزیع برق لرستان از مردم ۳۵۷ میلیارد تومان است، اظهار داشت: ۱۷۰ میلیارد تومان این طلب مربوط به ادارات استان است که در بخش ادارات ما بالاترین بدهی را نسبت به دیگر استان‌های کشور داریم که امیدواریم ادارات بدهکار نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، چرا که  با وصول این مطالبات بخش عمده‌ای از مشکلات شبکه برق استان جهت افزایش پایداری و کاهش خاموشی ها برطرف خواهد شد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان افزود: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مشترکین خانگی و تجاری طلب داریم که بسیاری از آن مربوط به گذشته است که انتظار می‌رود مشترکین بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کنند تا دچار مشکل و قطع برق نشوند

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.