تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2

جایگزینی ۱۰۰ هزار چراغ خیابانی به چراغ های فوق کم مصرف

  • کد خبر : 8091
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
جایگزینی ۱۰۰ هزار چراغ خیابانی به چراغ های فوق کم مصرف
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: در استان 160 هزار چراغ خیابانی وجود دارد که در راستای اصلاح روشنایی معابر تحت حوزه این شرکت ، 100 هزار چراغ خیابانی به چراغ های فوق کم مصرف ( LED) جایگزین می شوند.

به گزارش هناسه نیوز ، مهندس مهران امیری بیان کرد: به عنوان نخستین طرح از سلسله طرح های اولویت دار شرکت توانیر با استفاده از گواهی مبادلات مستقیم برق، طرح تعویض ۱۰۰ هزار چراغ روشنایی بخار جیوه با لامپ های فوق کم مصرف LED در لرستان آغاز می شود. مهندس امیری گفت: این طرح به عنوان یکی از طرح های اولویت دار شرکت توانیر با استفاده از گواهی مبادلات مستقیم برق، تعویض چراغ های روشنایی بخار جیوه با لامپ های فوق کم مصرف LED در دستور کار قرار گرفته است.

امیری بیان کرد: به عنوان نخستین طرح از سلسله طرح های اولویت دار شرکت توانیر با استفاده از گواهی مبادلات مستقیم برق، طرح تعویض ۱۰۰  هزار چراغ روشنایی بخار جیوه با لامپ های فوق کم مصرف   LED  در لرستان آغاز می شود.

وی اظهار کرد: این اقدام با هدف توسعه طرح های مدیریت بار و مصرف انرژی و در کنار طرح های زیرساختی گسترده ای که به منظور افزایش پایداری شبکه توزیع برق به اجرا در می آید.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان عنوان کرد: لرستان به عنوان چهارمین استان برای اجرای این طرح و برگزاری مناقصه انتخاب شده است.

مهندس امیری گفت: این طرح به عنوان یکی از طرح های اولویت دار شرکت توانیر با استفاده از گواهی مبادلات مستقیم برق، تعویض چراغ های روشنایی بخار جیوه با لامپ های فوق کم مصرف LED در دستور کار قرار گرفته است.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.