تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
1

ماموران انتظامی از عفت ناموس کشور دفاع می‌کنند

  • کد خبر : 8058
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
ماموران انتظامی از عفت ناموس کشور دفاع می‌کنند
فرمانده انتظامی لرستان گفت:ماموران انتظامی از عفت ناموس کشور دفاع می‌کنند، عده‌ای براساس احساسات بر علیه عفت ناموس خود شعار می‌دهند، نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت کشور خواهد بود.

سردار یحیی الهی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره پلیس ، رسانه و امنیت در خرم‌آباد اظهار کرد: اقتدار ایران نتیجه زحمات اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در میادین مختلف علیه دشمن می‌باشد.

وی افزود: در حوزه رسانه، شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است و الگوی ما می‌باشند، اصحاب رسانه رسالت سنگینی را برعهده دارند و حافظان نظام اسلامی هستند.

وی گفت: امروز در برابر خانواده شهدا و ایثارگران مسوول هستیم چراکه جانفشانی مرادن انقلاب موجب شد در سایه نظام اسلامی در آسایش زندگی کنیم و باید برای حفظ و امنیت بیشتر تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی وظیفه سنگینی است چراکه باید نسبت به خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرد و همگان در برابر اقشار مختلف باید پاسخگو باشیم.

سردار الهی گفت: اکنون دشمن جنگ رسانه و تهاجم فرهنگی بر علیه کشور را به راه انداخته است ، رسانه باید در این حوزه‌ هوشیار باشد، در فتنه اخیر حجاب و عفاف را مطرح کردند و بسیاری در این راستا احساساتی شدند.

وی بیان کرد: دشمنان جنگ با احکام خدا را آغاز کرده‌اند، این جنگ باطل است، بیشترین انتظار در جنگ فرهنگی بر دوش اصحاب رسانه است، رسالت جهاد تبیین در هر مکان بر دوش همگان می‌باشد.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=8058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.