تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
3

اجرای طرح سنجش ناهنجاری‌های قامتی در لرستان

  • کد خبر : 7900
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
اجرای طرح سنجش ناهنجاری‌های قامتی در لرستان
اجرای طرح سنجش ناهنجاری‌های قامتی در لرستان



به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز.محمد احمدی یگانه در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: طرح سنجش ناهنجاری های قامتی توسط مرکز ورزش و تندرستی معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در حال برگزاری است.
وی افزود: این طرح  با همکاری حوزه مقاومت بسیج ثارالله و کوثر ولایت سپاه ناحیه خرم آباد و هیئت ورزش های روستایی و عشایری در منطقه امام زاده عبدالله برگزار شد .
معاون تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت مریم سپاه ناحیه خرم آباد و هیئت ورزش های روستایی و عشایری در روستای پله باباحسین نیز اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از شناسایی ناهنجاری های قامتی بین افراد دچار عارضه بروشور  حرکات اصلاحی توزیع شده  و توسط کارشناسان رشته تربیت بدنی حرکات درمانی جهت درمان عارضه آموزش داده شده است.
وی در رابطه جامعه هدف این طرح گفت: این طرح با هدف شناسایی و درمان آسیب های اسکلتی بدن بر روی افراد هفت تا ۱۴ سال در طول سال  و در کل استان انجام می‌شود.
یگانه گفت: در صورت مشاهده این ناهنجاری‌ها  در سنین رشد، درمان و در سنین بعد از بلوغ با انجام حرکات و حرکت درمانی حداقل از پیشرفت بیماری  و عوارض احتمالی جلوگیری می شود.
انتهای پیام/

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.