برای تسهیل در بازگشت و عدم معطلی در مرزها، زائران عتبات عالیات به محض پایان زیارت، مرز ورودی را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مرتضی شیروانی مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان با اشاره به انبوه زائران عتبات عالیات و ضرورت ساماندهی ناوگان جاده ای براي بازگشت این افراد گفت: یکی از دغدغه های زائران در بازگشت از عتبات، پیدا کردن اتوبوس و مینی بوس است به همین منظور با تدبیر سازمان راهداری و حملونقل جادهای، یک سامانه پیامکی برای بازگشت راحت تر زائران از مرزها به استان محل اقامتشان طراحی شده تا در کمترین زمان بتوانند از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
وی افزود: برای ای کار، فقط کافی است زائران در پایان زیارت و شروع حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود مانند: باشماق، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه و یا مهران را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند تا با توجه به حجم تردد در هر مرز تعداد ناوگان لازم در مبادی ورودی به کشور تامین شود.
شیروانی خاطرنشان کرد: استان لرستان به عنوان معین مرز مهران آمادگی پشتیبانی و هماهنگی بازگشت زائران از این مرز را دارد و تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شده است.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 0
