تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

سهم ۳.۹ درصدی لرستان از تسهیلات تولید و اشتغال‌زایی

  • کد خبر : 7869
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
سهم ۳.۹ درصدی لرستان از تسهیلات تولید و اشتغال‌زایی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان از سهم ۳.۹ درصدی تسهیلات تولید و اشتغالزایی لرستان در کشور خبر داد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان از سهم ۳.۹ درصدی تسهیلات تولید و اشتغالزایی لرستان در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز ،؛ الهام شاداب فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم تسهیلات قابل توجهی جهت پرداخت تسهیلات به تفکیک سرمایه ثابت و در گردش تخصیص یافته است که در این بین سهم استان لرستان ۳‌.۹ درصد است.

وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود متغیر ۱۰ تا ۱۴ درصد به تناسب میزان توسعه یافتگی با اولویت اشتغال زایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی به استان تخصیص یافته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان بیان کرد: این تسهیلات جهت ایجاد و تکمیل پروژه‌های اقتصادی بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، بهداشت، ورزش، ارشاد، مشاغل خرد و خانگی تعلق گرفته است.

شاداب فر گفت: این تسهیلات نیز از طریق نهادهای حمایتی نظیر بنیاد برکت، کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد متقاضی که دارای شرایط هستند تعلق گرفته است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های اجرایی، طرح هایی که جهت دریافت این تسهیلات معرفی می‌شوند ابتدا باید در کمیته‌های فنی دستگاه‌های بررسی و سپس در کمیته کارشناسی استان مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس در کمیته استانی و شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مورد تایید و در نهایت جهت بررسی و پرداخت به بانک های عامل معرفی شدند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: با همکاری و تعامل کلیه دستگاه اجرایی، نهادهای حمایتی و بانک‌های عامل، تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد منابع تخصصی در استان جذب و پرداخته شده و یا در حال پرداخت به طرح های بخش خصوصی در حوزه های گوناگون است.

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.