تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

دیدار مدیر مخابرات منطقه لرستان با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

  • کد خبر : 7813
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
دیدار مدیر مخابرات منطقه لرستان با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری
مدیر مخابرات منطقه لرستان بهمراه بهاروند مدیر تجاری منطقه ، با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این استان دیدار و گفتگو کردند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان بهمراه بهاروند مدیر تجاری منطقه ، با مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این استان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز ، دکتر نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه در دیدار مشترک با دکتر حسن پور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان ضمن تبریک انتصاب ایشان در خصوص هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات مخابراتی اعم از اتصال ادارات و مراکز گردشگری سطح استان به شبکه فیبر نوری و ارائه خدمات اینترنت و تلفن ثابت با شرایط ویژه جهت کارکنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .
در این جلسه شمسی فر خاطرنشان کرد: مخابرات منطقه لرستان آمادگی دارد که پخش زنده تصاویر مناطق گردشگری استان با اولویت مناطق گردشگری شهری را به صورت متمرکز در قلعه فلک الافلاک استان را فراهم نماید .

دکتر حسن پور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان ضمن تشکر از حضور مدیر مخابرات منطقه و هیئت همراه گفت: از ظرفیت زیرساخت‌های مخابراتی لازم برای توسعه گردشگری در استان با کمک مخابرات منطقه لرستان استفاده می کنیم .
وی اظهار داشت: استان لرستان ظرفیت‌های مطلوبی را در حوزه گردشگری دارد که باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تحولی عظیم در چرخه اقتصاد و بخش اشتغال استان ایجاد کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان خواستار ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی نقاط هدف گردشگری استان لرستان با سایر نقاط در سراسر کشور شد و افزود: ایجاد و حفظ این ارتباطات با همکاری مخابرات منطقه لرستان محقق می‌شود.
حسن پور با تأکید بر لزوم حمایت از استارت آپ‌های گردشگری بیان کرد: به‌روزرسانی معرفی نقاط گردشگری با توجه به امکانات به‌روز در حوزه مخابرات از مهم‌ترین اهداف این سازمان در سال جدید است.

Visits: 3

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.