تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
1

خیبرنیازمند ایجاد یک کمپ اختصاصی است

  • کد خبر : 7807
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
خیبرنیازمند ایجاد یک کمپ اختصاصی است
نشست خبری دکتر مسعود عبدی، مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم‌آباد با اصحاب رسانه عصر روز جمعه 4 شهریورماه 1401 در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی واقع در مرکز لرستان برگزار شد.


خیبرنیازمند ایجاد یک کمپ اختصاصی است

نشست خبری دکتر مسعود عبدی، مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم‌آباد با اصحاب رسانه عصر روز جمعه ۴ شهریورماه ۱۴۰۱ در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی واقع در مرکز لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز دکتر عبدی در ابتدای این نشست مطبوعاتی ضمن ارائه گزارشی از روند رو به رشد باشگاه خیبر به سئوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.

عبدی با بیان این‌که باشگاه خیبر خرم‌آباد با امید و انگیزه صعود به استقبال رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور می‌رود، گفت: این در حالی‌ است که بخش خصوصی در برابر تیم‌های دولتی که هزینه‌های هنگفتی برای آن‌ها صورت گرفته کار دشواری دارد و بایستی بخش زیادی از توان خود را به درآمدزایی اختصاص دهد.

مالک باشگاه خیبر از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ابرازی خرسندی کرد و افزود: امیدواریم این روند مستمر باشد و با حضور بانوان فضای بهتری در استادیوم‌ها شاهد باشیم.

عبدی اظهار داشت: فارغ از این‌که در چه سطحی از فوتبال هستیم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا خیبر به عنوان یک باشگاه فرهنگی، ورزشی تمام عیار که نماینده قوم بزرگ است را بالا ببریم و یقین بدانید همه تلاش ما در سه سال گذشته نیز بر این مقوله مهم استوار بوده است.

وی با بیان این‌که برای نتیجه گیری یک تیم بایستی تمام زیرساخت‌ها مهیا باشند، اظهار نمود: خیبر دو فصل اخیر مدعی صعود بود و امسال نیز برای صعود می‌جنگد اما زمانی پنج یا شش تیم برای صعود بسته می‌شوند در آخر فقط دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند که این کار را برای ما سخت کرده است.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد بیان کرد: برای بالا رفتن حساسیت لیگ یک و ایجاد انگیزه در بین تیم‌های میانی جدول پیشنهاد برگزاری بازی‌های پلی‌آف را مطرح کرده‌ایم که امید می‌رود با انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال این اتفاق مهم رخ بدهد.

عبدی با تاکید بر این‌که برنامه‌ریزی ما صرفاً برای صعود است، گفت: اما هیچ چیز قطعی در فوتبال وجود ندارد و اگر همان روز اول این بار روانی را بر دوش تیم بگذاریم ممکن است نتیجه عکس بدهد.

وی در ادامه به مشکلات زیرساختی در فوتبال لرستان اشاره کرد و اظهار نمود: ورزشگاه تختی خرم‌آباد مشکلات زیادی دارد که ناظرین لیگ هم با حضور در این ورزشگاه ایرادات آن را کتبا به ما اعلام کرده‌اند و بایستی یک عزم همگانی برای رفع مشکلات وجود داشته باشد، در صورتی که به لیگ برتر صعود کنیم به هیچ وجه شرایط میزبانی نخواهیم داشت.

عبدی بر عزم جدی و اتخاذ یک تصمیم جامع برای حل مشکلات ورزشگاه تختی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر تنها ورزشگاه خرم‌آباد شرایط میزبانی ندارد، لذا شرایط بایستی به گونه‌ای باشد که اگر به لیگ برتر صعود کردیم بتوانیم از شرایط میزبانی بهره‌ کافی را ببریم.

مالک باشگاه خیبر اظهار کرد: با توجه به این‌که تختی امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد برای ورود بانوان به ورزشگاه نیز مشکل خواهیم داشت.

وی در مورد تغییر و یا ثبات سرمربی نیز گفت: این موضوع تابع آیتم‌های خاصی است و هر جا احساس شده وضعیت بایستی به نفع تیم بهبود پیدا کند این کار را انجام داد‌ه‌ایم.

مالک باشگاه خیبر با بیان این‌که تغییر یا تمدید بازیکنان تماما با نظر سرمربی تیم انجام شده است، گفت: از «فراز کمالوند» راضی هستیم، این سرمربی در بحث جذب بازیکنان و حتی فراتر از امور محوله در حوزه زیرساخت‌ها نیز به ما کمک کرده با این امید که امسال بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

عبدی با اشاره به این‌که اراده یک استان اعم از مردم، رسانه‌ها، مجموعه‌های سیاسی، انتظامی و… بایستی بر صعود باشد و این شرایط انگیزه را برای کار کردن بیش‌تر خواهد کرد، افزود: هرگز در انتخاب بازیکنان دخالتی نداشته‌ام، سال گذشته براساس نظر سرمربی و امسال هم به همین منوال تیم بسته شده است و از آنجا که سرمربی تخصص دارد بازیکنان را براساس مولفه‌های حرفه‌ای انتخاب می‌کند.

وی حمایت همه جانبه را شرط موفقیت یک تیم دانست و ادامه داد: بحث کمپ باشگاه خیبر جهت احداث آکادمی را در نظر داشتیم اما علی‌رغم این‌که سه سال متوالی پیگیر این موضوع بوده‌ایم متاسفانه به نتیجه نرسیده‌ایم، درخواست ما این است یک زمین در اختیار ما قرار بگیرد تا به عنوان کمپ اختصاصی یک آکادمی در آن احداث کنیم تا بعدها بتوانیم از نسلی استفاده کنیم که پرورش یافته فوتبال این استان هستند.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با اشاره به این‌که یک باشگاه حرفه‌ای نیازمند زیرساخت‌های لازم است، گفت: در حال حاضر یک زمین تمرین و یک زمین بازی در اختیار داریم و اگر این‌ها هم نبود حتی شرایط تمرین در خرم‌آباد را نداشتیم، اگر می‌خواهیم یک میراث از خود بر جای بگذاریم نیازمند اقدامات زیرساختی و ریشه‌ای هستیم.

عبدی با قدردانی از زحمات استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای پیگیری و حل مشکلات زیرساختی، اظهار کرد: از تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد که سال‌هاست وعده افتتاح آن داده می‌شود ناامید شده‌ایم چراکه اگر افتتاح هم بشود مشکلات زیادی دارد، پس لازم است تمام توان خود را بر روی تجهیز ورزشگاه تختی معطوف کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: خیبر خرم‌آباد نیازمند ایجاد یک کمپ و آکادمی اختصاصی می‌باشد پس لازم است رسانه‌ها این موضوع را به عنوان یک مطالبه جدی دنبال کنند.
یادآور می‌گردد؛ رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه پنجم شهریور ماه۱۴۰۱ رسما آغاز می‌شود که “خیبر خرم‌آباد” در اولین بازی خود راس ساعت ۱۹ همین روز میزبان “پارس جنوبی جم” خواهد بود.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.