تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
1

تکمیل پروژه‌های ‌نیمه تمام در اولویت دولت است

  • کد خبر : 7770
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
تکمیل پروژه‌های ‌نیمه تمام در اولویت دولت است
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان لرستان و افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد گفت: موضوع مهم برای دولت سیزدهم این است که پروژه های نیمه تمام را هرچه سریعتر تکمیل کرده و به بهره‌برداری برساند.

به گزارش هناسه نیوز ، مهندس محمد اسلامی همزمان با هفته دولت و به منظور بهره‌برداری و افتتاح چند پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی به استان لرستان سفر کرده است.

وی در مراسم افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دولت را خدمت مردم استان لرستان تبریک عرض کرده و یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی می داریم.
مهندس اسلامی تاکید کرد: در شرایط کنونی و به ویژه در بخش فرهنگی، این اراده در دولت سیزدهم وجود دارد که پروژه هایی که نقش به سزایی در توسعه علمی و فرهنگی دارند به صورت ویژه پیگیری شوند و این مهم مورد توجه رییس جمهور قرار دارد.

معاون رئیس جمهور افزود: این کتابخانه به عنوان یکی از پروژه های قدیمی شهر خرم آباد ، سال ها مورد مطالبه مردم بوده و اکنون فاز نخست و هسته اصلی آن یعنی مخزن کتاب ها و محل قرائت برای بهره برداری آماده شده و با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین استاندار لرستان، انشاالله این کتابخانه به زودی تجهیز شود و مردم عزیز خرم آباد بتوانند پس از دو دهه انتظار از کتابخانه مرکزی شهر خود بهره مند شوند.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: امید است فازهای تکمیلی این کتابخانه نیز در آینده و به تدریج مراحل پایانی خود را طی کند.

مهندس اسلامی گفت: در هفته دولت طرح های بسیاری در کشور به مرحله اجرایی رسیده و یا عملیات بهره برداری از آنها آغاز شده است؛ موضوع مهم برای دولت این است که پروژه های نیمه تمام را هرچه سریعتر تکمیل کرده و به بهره برداری برساند.

وی عنوان کرد: در استان لرستان نیز امروز تعدادی از پروژه های صنعتی در حوزه کشاورزی و همچنین امور زیربنایی را افتتاح کرده و مورد بهره برداری قرار می دهیم تا مورد استفاده مردم عزیز این استان قرار گیرند.

خبرنگار : اقدس فیضی

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.