تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1

تمدید رایگان گذرنامه‌های باطله توسط پلیس گذرنامه لرستان

  • کد خبر : 7755
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
تمدید رایگان گذرنامه‌های باطله توسط پلیس گذرنامه لرستان
رئیس اداره گذرنامه لرستان خبر داد: گذرنامه‌های باطله و تاریخ گذشته در لرستان به صورت رایگان جهت زوار اربعین تمدید می شوند.

به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ رحمت الله بیرانوند، اظهار کرد: در راستای تسریع در روند صدور گذرنامه شهروندانی که گذرنامه‌ی آنها از شهریور سال ۱۳۹۱ صادر شده است و تاریخ آنها به پایان رسیده می‌توانند با مراجعه به پلیس گذرنامه استان واقع در مقابل ورودی استادیوم تختی خرم‌آباد و همچنین اداره گذرنامه شهرستان بروجرد بدون پرداخت هزینه، گذرنامه خود را تمدید کنند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام مستلزم داشتن شرایطی است، گفت: ابتدا اینکه گذرنامه های صادره باید سالم و بدون پارگی باشند و همچنین وضعیت نظام وظیفه آن‌ها در این برهه بدون مشکل باشد.

رئیس اداره گذرنامه لرستان بیان کرد: برای خانم‌هاباید حتما رضایت نامه محضری از همسر وجود داشته باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۸ سال نیز رضایت نامه محضری از پدر صادر شده و در دست باشد.

بیرانوند بیان کرد: جهت کاهش هزینه زوار اربعین با یک پنجم هزینه گذرنامه، متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ گذرنامه موقت یکبار مصرف که ۴۸ ساعت صادر می‌شوند را دریافت کنند.

وی افزود با توجه به حجم قابل توجه متقاضیان گذرنامه و نزدیکی به ایام اربعین حسینی مرکز صدور گذرنامه در تهران به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت است و امیدواریم با همه تلاش ها و اقدامات صورت گرفته متقاضیانی که در زمان و موعد مقرر مراحل خود را انجام داده اند مشکلی جهت خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین نداشته باشند.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.