تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
2

خیرین مدرسه ساز در ساخت مدرسه به کودکان محروم کمک می‌کنند

  • کد خبر : 7252
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
خیرین مدرسه ساز در ساخت مدرسه به کودکان محروم کمک می‌کنند
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت : خیرین مدرسه ساز با نقش خود در ساخت مدرسه و یاری کودکان محروم کمک می‌کنند تا آینده کشور زیباتر و روشن‌تر شود .

به گزارش هناسه نیوز ، جلسه ای با ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز بروجردی حافظی با معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد سبحانی نیا با حضور سرهنگ قاسمی مسئول بسیج اقشار ، سرهنگ کبودوند مسئول بسیج فرهنگیان و باغبان مدیر دبستان فردوسی پیرامون برنامه ریزی ، تحول و تغییر در روند جذب خیرین مدرسه ساز و تعامل دوطرفه و کاربردی برای رشد و ترقی آموزش و پرورش بروجرد در دفتر ریاست مجمع خیرین برگزار گردید ‌.

در این جلسه معاون مدیر کل ضمن به اشاره اینکه کار نیک  افراد خیر برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند ، اظهار داشت : در واقع خیرین مدرسه ساز با نقش خود در ساخت مدرسه و یاری کودکان محروم کمک می‌کنند تا آینده کشور زیباتر و روشن‌تر شود و دانش آموزان بتوانند در محیطی آرام و با امنیت خاطر به تحصیل خود بپردازند و بتوانند انسان های مفید و کارآمدی برای آینده ی کشور باشند .

وی افزود :مدرسه‌سازی را می‌توان یک تجارت معنوی بسیار پربرکت دانست ، تجارتی که می‌تواند زندگی صدها کودک را درسال‌های طولانی بهبود بخشد و در نهایت منجر به ساخت میهنی باصلابت‌تر و قدرتمندتر شود .

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 2

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.