تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

فیلم کوتاه حنظله شهید لرستان ساخته می‌شود

  • کد خبر : 7079
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
فیلم کوتاه حنظله شهید لرستان ساخته می‌شود
تهیه کننده و کارگردان فیلم حنظبه شهید لرستان، گفت: فیلم کوتاه «نورمراد» روایتی از زندگینامه حنظله شهید لرستان ساخته می‌شود.

«میثم طرهانی» امروز(۹ خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فیلم کوتاه «نورمراد» با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به‌زودی در لرستان ساخته می‌شود.

وی افزود: این فیلم روایتی کوتاه از زندگینامه شهید نورمراد مقدسی معروف به حنظله شهید لرستان که توسط بازیگرانی از لرستان به نمایش گذاشته خواهد شد.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم کوتاه «نورمراد» با اشاره به ثبت فیلمنامه در سامانه خانه سینمای کشور، عنوان کرد: از ظرفیت و پتانسیل بومی استانی و شهرستانی در انتخاب لوکیشن، عوامل و بازیگران استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون مراحل پیش‌تولید فیلم در حال اجرایی است و از علاقه‌مندانی که تمایل به بازی در این فیلم کوتاه رادارند تا پایان خردادماه سال جاری می‌توانند بر اساس اطلاعیه فراخوان فیلم، مدارک و مستندات لازم را برای ما ارسال کرده و در صورت تائید با آن‌ها تماس خواهد شد.

طرهانی گفت: شهید نور مراد مقدسی متولد سال ۱۳۴۴ در روستای خیاران شهرستان کوهدشت است که در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی سلیمانیه عراق حوالی ارتفاع کاتو به فیض شهادت نائل آمد

Visits: 4

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=7079

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.