تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
2

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

  • کد خبر : 6533
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.
اولین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال جدید با موضوع پوشش کارکنان و دانشجویان در سالن کنفرانس حوزه ریاست با حضور رییس دانشگاه و اعضای این شورا برگزار گردید.

دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه اظهار کرد : حجاب و عفاف در رفتار و کردار هر فردی باید وجود داشته باشد و این از فضایل هر مسلمان بخصوص شیعیان در سطح اجتماع و جامعه اسلامی است .
وی گفت : در مسئله حجاب و پوشش اسلامی قوانین و مقررات و دستورالعمل در دانشگاه ها وجود دارد ، ولی آنچه مهم است داشتن برنامه بلند مدت و کوتاه مدت برای آگاهی سازی و افزایش اطلاعات و ایجاد باور برای عمل به موضوع مهم عفاف و حجاب است میان دانشجویان و کارکنان ، و اگر بد حجابی وجود دارد باید آسیب شناسی و برای رفع آن برنامه ریزی و فضا سازی فرهنگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا از اساتید دانشگاه علوم پزشکی گفت : نوع ادبیات امر به معرف و نهی از منکر در حجاب و عفاف برای تاثیر گزاری مهم است که باید در گروهای هدف از جمله، کار کنان و دانشجویان متفاوت بوده تا تاثیر گزار باشد .

🔶️ حجت‌الاسلام والمسلمین عوض نژاد معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان یاد آور شد : دانشگاه علوم پزشکی در بحث حجاب و عفاف در جایگاه خوبی قرار دارد و در جهت ارتقاء وضع موجود ، با هم فکری و تصمیم گیری و رعایت دقیق تر آئین نامه ها و دستورالعمل ها و استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در بحث حجاب دانشجویان می توان گام های موثری برداشت .
سپس معاونین، دانشجویی و فرهنگی ، درمان ، آموزشی و مدیر حراست دانشگاه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه حجاب و عفاف پرداختند.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=6533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.