تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
1

اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان

  • کد خبر : 6530
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: پویش «نذر خون» به مناسبت ماه مبارک رمضان طی چند مرحله در استان لرستان آغاز می شود.

به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در حاشیه دیدار با سرپرست انتقال خون استان لرستان، با اشاره به اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان، اظهار داشت: بمناسبت ماه مبارک رمضان و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان(ع) پویش «نذر خون» به بیماران نیازمند توسط اعضای داوطلب بسیج جامعه پزشکی و دیگر بسیجیان در طی چندین مرحله آغاز می شود.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، هدف از این کار را یکی از بزرگترین جهادها دانست و افزود: جهاد همیشه ادامه دارد و اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگ‌ترین جهادها محسوب می‌شود
سرهنگ ملک آرا با اشاره به اهمیت انتقال خون به ویژه در این روزه ها، عنوان کرد: در همین راستا بسیجیان عزیز نیز که در هر امری پای‌ کار هستند این‌بار به درخواست سازمان انتقال خون استان لرستان لبیک گفته و با مراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان خرم‌آباد ضمن رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمند به خون می کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع تصمیم گرفته شد پویش اهدای خون توسط بسیجیان عزیز طی چندین مرحله در پایگاه ای انتقال استان انجام میشود.

سرهنگ ملک آرا با اشاره به پویش نذر خون در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: در سال گذشته به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، طی ۱۹ مرحله به تعداد ۷۶۰ نفر توسط بسیجیان عزیزان خون اهدا کردند.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=6530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.