تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
1

۱۰ده پروژه عمرانی در بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان افتتاح شد

  • کد خبر : 6087
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
۱۰ده پروژه عمرانی در بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان افتتاح شد
به ميمنت ايام الله دهه مبارك فجر ، ده پروژه عمراني در بيمارستان ابن سينا شهرستان دلفان افتتاح شد

در این آئین افتتاحیه ، سرپرست معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان نورآباد حضور داشتند.
 دکتر یوسف رضا جهانیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نورآباد :این پروژه های بیمارستانی شامل : MRI ۱/۵ تسلا با هزینه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ، بخش LDR یا زنان و زایمان با هزینه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، فاز ۲ اورژانس با هزینه یک میلیارد تومان ، دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با هزینه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ، بخش ICU با ۶ تخت و هزینه ۵۰۰ میلیون بدون تجهیزات ، بخش کووید ۱۹ با ۲۰ تخت با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان بدون تجهیزات ، آشپز خانه با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان ، کد اعزام و انبار بیمارستانی به هزینه ۵۰۰ میلیون تومان جمعا به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می باشند که در دهه مبارک فجر انقلاب افتتاح می گردند.
 حجت الاسلام والمسلمین محمد یوسف خانی امام جمعه شهرستان دلفان با قدردانی از زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت مردم گفت : جنگ نرم دشمنان تلاش در نادیده گرفتن خدمات نظام اسلامی به مردم است ، اما غافل از اینکه خدمت به مردم از اهداف عالی نظام بوده و امروز این خدمت در بخش بهداشت و درمان استان با همت متولیان سلامت مردم نمایان است .
 سپس دکتر یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت :
 از دکتر دلفان سرپرست و سرپرست معاون توسعه و مدیریت منابع و سایر مسئولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ، به دلیل نگاه توسعه همه جانبه به کل شهرستان ها و مناطق محروم استان دارند قدر دانی می نمایم .
 وی گفت : در بیمارستان ابن سینا نور آباد ، ۱۵ تخت ICU راه اندازی شده و تعداد تخت ها از ۹۰ تخت به ۱۵۰ تخت افزایش پیدا کرده و در حال احداث پد اورژانس هوایی با توجه به صعب العبور بودن منطقه و پراکندگی روستا ها هستیم و که با افتتاح ۱۰ پروژه ای که امروز در بیمارستان افتتاح می شوند خدمت عظیمی به مردم نورآباد خواهد شد.
 در ادامه، دکتر علی فرهادی سرپرست معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه گفت:
 بهداشت و درمان استان در شش بخش و حوزه فعال می باشد که نیازمند توسعه و زیر ساخت مناسب دارد ، لذا برای محیا نمودن این زیر ساخت ها برای توسعه استان نیازمند همدلی و همراهی ، مسئولین ، نمایندگان و مردم خواهیم بود.
دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دهه فجر امسال ۱۹ پروژه مهم و حیاتی را در سطح استان افتتاح نموده ، که با راه اندازی این پروژه ها خدمت عظیمی به مردم استان خواهد شد .

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 5

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=6087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.