تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
0

برگزاری اولین جشنواره مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان

  • کد خبر : 6082
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۱۰
برگزاری اولین جشنواره مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان
اولين جشنواره مديريت دانش به منظور تجليل از پيشنهادها و تجربيات برتر با حضور دكتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان ، دكتر علي فرهادي معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه و جمعي از معاونين و مديران ستادي دانشگاه صبح روز سه شنبه سوم اسفندماه در تالار ابن سينا بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد برگزار شد.

 دکتر بهرام دلفان با بیان اینکه دانش مدیریت مستلزم آموختن علم و کسب تجربه است ؛ اظهار داشت: دانش مدیریت یک علم است و علاوه بر آن ، افراد باید دانش و تجربه ی لازم را کسب نمایند تا تولید دانش در تمام زمینه ها تحقق یابد.

دکتر دلفان تولید علم ، کسب تجربه و سپس انتقال دانش مدیریت به دیگران را مهم دانست و گفت: مدیریت دانش یک ماقبل هایی هم دارد و پس از تولید علم که با زبان علمی نوشته می شود ؛ باید ترجمان ساده شود تا در اختیار دیگران قرار بگیرد.

وی افزود: پیشنهاد می شود هرساله این جشنواره برگزار شود و تجربیات برتر در اختیار دیگران قرار گیرد تا شاهد بهبود کیفیت کار و ارتقا در همه ی حوزه های مختلف دانشگاه باشیم ؛ تا هرساله گام های مثبتی در راه ارتقا دانشگاه برداشته شود.

در ادامه دکتر علی فرهادی با اشاره به اهمیت ثبت و انتشار تجارب ،تولید دانش و نقش آن در بهره وری سیستم به جایگاه خوب دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت و از تلاش های دبیرخانه مدیریت دانش برای فرهنگ سازی ، آموزش و تبلیغ و اطلاع رسانی تقدیر نمودند.

در ادامه این جشنواره از هشت پیشنهاد برگزیده در فراخواه پاییز ۱۴۰۰ با موضوع ارائه راهکارهای موثر در پیشگیری و درمان بیماری کرونا و شش تجربه ی برتر ثبت شده در سامانه مدیریت دانش با لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد و مقرر شد امتیازات ویژه ای به افراد صاحب ایده و پیشنهادات برتر دانشگاه داده شود.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=6082

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.