4

افتتاحیه بخش جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در لرستان

  • کد خبر : 5860
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
افتتاحیه بخش جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در لرستان
افتتاحیه بخش جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز ، محمد میرزاوند رییس انجمن موسیقی لرستان در نشست خبری به خبرنگاران گفت : بخش جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در خرم آباد از ۲۵ لغایت ۲۹ بهمن‌ماه با حضور ۵ گروه موسیقی برگزار خواهد شد.

میرزاوند با اشاره به هدف جشنواره افزود: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها را ارائه کار جدید و به روزو انتقال و انعکاس هنر و موسیقی سنتی و محلی  به نسل‌های آینده است.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره توسط انجمن موسیقی لرستان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شده است خاطر نشان کرد : قرار بود که ۲۵ گروه موسیقی در این جشنواره اجرا داشته باشند اما به‌ علت محدودیت های ویروس منحوس کرونا فقط ۵ گروه موسیقی اجراخواهند داشت .

میرزاوندی عنوان کرد : به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان تنها نیمی از ظرفیت سالن شهید آوینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بعد از نشست خبری ، چشنواره  افتتاح و برای مدت 5 شب برنامه های متنوعی را اجرا خواهند کرد و اولین گروه  کنسرت دونوازی سه تار و تمبک به عنوان آغاز گر برنامه توسط امیرحسین حقیقی و شهاب خاکسار به اجرای نقش  پرداختند .

خبرنگار؛

حسن ایزدی
خبرنگاروسردبیر

بازدیدها: 8

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

#header{ margin: 0 auto; }