به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز ، محمد میرزاوند رییس انجمن موسیقی لرستان در نشست خبری به خبرنگاران گفت : بخش جنبی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در خرم آباد از ۲۵ لغایت ۲۹ بهمنماه با حضور ۵ گروه موسیقی برگزار خواهد شد.
میرزاوند با اشاره به هدف جشنواره افزود: هدف از برگزاری این جشنوارهها را ارائه کار جدید و به روزو انتقال و انعکاس هنر و موسیقی سنتی و محلی به نسلهای آینده است.
این مسئول با بیان اینکه این جشنواره توسط انجمن موسیقی لرستان و با همکاری ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شده است خاطر نشان کرد : قرار بود که ۲۵ گروه موسیقی در این جشنواره اجرا داشته باشند اما به علت محدودیت های ویروس منحوس کرونا فقط ۵ گروه موسیقی اجراخواهند داشت .
میرزاوندی عنوان کرد : به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان تنها نیمی از ظرفیت سالن شهید آوینی مورد استفاده قرار میگیرد.
بعد از نشست خبری ، چشنواره افتتاح و برای مدت 5 شب برنامه های متنوعی را اجرا خواهند کرد و اولین گروه کنسرت دونوازی سه تار و تمبک به عنوان آغاز گر برنامه توسط امیرحسین حقیقی و شهاب خاکسار به اجرای نقش پرداختند .
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 8
