تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
2

افزایش ۳۰ برابری اعتبارات استان در سفر رییس‌جمهور

  • کد خبر : 5852
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
استاندار لرستان از افزایش ۳۰ برابری اعتبارات استان در سفر رییس جمهوری نسبت به گذشته خبر داد .

افزایش ۳۰ برابری اعتبارات لرستان نسبت به گذشته

استاندار لرستان از افزایش ۳۰ برابری اعتبارات استان در سفر رییس جمهوری نسبت به گذشته خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز  ، دکتر فرهاد زیویار که دقایقی پیش در گفتگوی خبری با مردم سخن می گفت افزود: انقلاب های رخ داده در جهان با هم متفاوت هستند انقلابهای بزرگ و انقلابهایی که صرفاً به تغییر رژیم ختم می شوند .

وی گفت: انقلابهای فرانسه، روسیه و انقلاب اسلامی انقلابهای متفاوت هستند که قابل قیاس با سایر انقلابها نبودند بنابراین انقلاب اسلامی غیر از خود برای دنیای اسلام الگو قرار گرفت و امروز بعداز ۴۳ سال آن را جشن می گیریم .

نماینده عالی دولت در لرستان با بیان اینکه در جشن انقلاب تعداد ۴۶۲ پروژه افتتاح یا کلنگ زنی شد اظهار داشت : این تعداد پروژه در سراسر استان قرار داشته و در این ایام به اتفاق معاونین استانداری و مدیران کل ادارات با سفر به شهرستانها با مردم دیدار و گفتکو کرده و این طرحها را افتتاح یا کلنگ زنی کردیم .

دکتر زیویار تصریح کرد : پروژه های دهه فجر استان در حوزه های درمانی، بهداشتی ، شیلات، ورزش ، مخابراتی، تولیدی و …… بود .

استاندار ظرفیت آبزی پروری در استان را یک پتانسیل منحصربفرد در کشور عنوان کرد و افزود : لرستان بعداز استانهاس ساحلی در تولید ماهیان سردآبی رتبه نخست را دارد و شرایط ویژه ای در سرمایه گذاری این صنعت در لرستان مهیا شده است .

وی در این راستا از بهره برداری از طرح زیرساخت مجتمع تولید ماهی سپیددشت خبر داد و گفت: این طرح ظرفیتی منحصربفرد در کشور است که با ساخت زیرساخت آماده سرمایه گذاری در مجنمع به ظرفیت ۶۰۰۰ تن ماهی در سال با اشتغالزایی بیش از ۱۰۰۰ نفر دارد.

فرهاد زیویار گریزی هم به مصوبات سفر رییس جمهوری به استان زد و بیان کرد : پس از سفر بهترین توافقات را با مرکز داشتیم و طی آن در خصوص اجرای پروژه های صنعت آب و برق و فاضلاب حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان با وزارت نیرو توافق حاصل شد .

وی با اشاره طرحهای حوزه جهادکشاورزی افزود : در بحث دامپروری ، کشاورزی ، زنبورداری و شیلات بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شد و در حال رایزنی جهت اخذ اعتبارات هستیم .

استاندار در ادامه از افزایش ۳۰ برابری اعتبارات نقدی استان در سفر رییس جمهوری نسبت به گذشته خبر داد و اظهار داشت : طبق برآوردهای انجام شده از نظر اعتبارات در سفر رییس جمهور به استان حدود ۳۰ برابر افزایش داشتیم و با این رشد اعتبارات قطعاً آینده ای روشن برای استان جهت توسعه رقم خواهد خورد و بخش زیادی از معضلات برطرف خواهند شد. 

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5852

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.