به گزارش هناسه نیوز ، مسلم پارسا با اعلام صرفه جویی در مصرف گاز اظهار کرد :مشترکان بخش های خانگی، اداری و تجاری با کاهش یک درجهای دمای محیط در فصل سرما، میتوانند تا ۶ درصد در مصرف گاز طبیعی صرفهجویی کنند
. وی در ادامه افزود : مشترکین می توانند در فصل سرما، در منزل از لباس گرم استفاده کنند ، همچنین پنجره منزل را دوجداره و از پردههای ضخیم استفاده کنند ،که مطمئنا تاثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی دارد.
این مسئول بیان کرد : با صرفه جویی گاز همه مردم می توانند از گاز طبیعی بهره مند شوند و صنایع نیز به تولید بپردازند.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 14
