تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
1

تبیین سیاست های دولت از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی است

  • کد خبر : 5741
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
تبیین سیاست های دولت از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر تبیین سیاست های دولت سیزدهم در استان توسط شورای اطلاع رسانی تاکید کرد.

چهل و دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، صبح امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه به ریاست بهرام ستاری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد. 

دبیر شورای اطلاع رسانی استان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر به ارائه گزارشی از اجرای مصوبات جلسات گذشته پرداخت و گفت: رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی، نقش بسیار مهمی در ترسیم فضای رسانه ای استان دارند و لازم است با سیاست های اتخاذ شده توسط شورای اطلاع رسانی هماهنگ باشند. 

احمدحسین فتایی افزود: دستاورد های سفر ریاست محترم جمهور به استان از مهمترین موضوعاتی است که باید توسط رسانه ها در اختیار افکار عمومی استان قرار گیرد تا در آستانه دهه مبارک فجر موجبات وحدت و همدلی احاد مختلف فراهم گردد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: انعقاد تفاهمنامه همکاری با صدا و سیمای مرکز استان در راستای اجرای بند چ ماده ۳۷ قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور توسط دستگاه های اجرایی یکی از مهمترین راهکارهای تبیین خدمات دولت و نظام در استان است که انتظار داریم مدیران با اهتمام ویژه ای این موضوع را به سرانجام برسانند.

ریاست شورای اطلاع رسانی استان نیز در جمعبندی مطالب و موضوعات مطرح شده در جلسه، با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به موقع و مناسب توسط رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی، گفت: هرگونه تنش و تقابل رسانه ای مانع توسعه استان است و تقویت اطلاع رسانی موثر، به موقع و مثبت باید در دستور کار شورا باشد.

بهرام ستاری سپس ابراز داشت:جریان رسانه ای استان توسط شورای اطلاع رسانی هدایت می شود و باید بتوانیم از تمام ظرفیت های موجود برای بهبود روند اطلاع رسانی استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تبیین سیاست های دولت توسط شورای اطلاع رسانی، تصریح کرد: در جریان سفر ریاست محترم جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به استان ۱۷۴ مصوبه تدوین شد که می تواند موجب تحولات چشمگیری در لرستان باشد.

وی در پایان اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازگو نمودن و نشان دادن خدمات دولت در استان است که باید در قالب برنامه های فرهنگی به سمع و نظر مردم شریف استان برسد.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.