تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
1

برخی مشکلات در استان وجود دارد که ریشه در مسائل اجتماعی و اشتغال دارد

  • کد خبر : 5719
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
برخی مشکلات در استان وجود دارد که ریشه در مسائل اجتماعی و اشتغال دارد

دکتر ستاری در نشست هم اندیشی با پایگاه های خبری و خبرگزاری های استان پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه در زمینه مسائل استان بود . به گزارش هناسه نیوز ، نشست هم اندیشی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان حول محور پیگیری مصوبات سفر، هم اندیشی با […]

دکتر ستاری در نشست هم اندیشی با پایگاه های خبری و خبرگزاری های استان پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه در زمینه مسائل استان بود .

به گزارش هناسه نیوز ، نشست هم اندیشی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان حول محور پیگیری مصوبات سفر، هم اندیشی با اصحاب رسانه و پیگیری مسائل روز استان برگزار گردید .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: نشست امروز با پایگاه های خبری و خبرگزاری های استان در راستای هم اندیشی در زمینه مسائل مهم استان برگزار شد که موارد مطرح شده در دستور کار قرار گرفت .

دکتر ستاری اظهار داشت: اعتقاد بر این داریم که باید سیاست‌های دولت راهبردی شده و توسعه استان در راستای برنامه های مدون مطابق با سند آمایش و برنامه سالانه پیگیری و اجرایی شود .

وی ادامه داد: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به لرستان حدود ۱۷۰ مصوبه زیرساختی در زمینه توسعه استان شکل گرفت که عمده آنها در سفرهای پی در پی استاندار لرستان به تهران و دیدار با وزیران و مسئولین به نتیجه نهایی نزدیک شده است .

معاون استاندار لرستان افزود: برخی مشکلات در استان وجود دارد که موجب نگرانی مردم شده که عمده آنها ریشه در مسائل اجتماعی و اشتغال دارد که در مصوبات سفر رئیس جمهور این موارد به خوبی دیده شده و به عنوان یک گام اساسی در تحول استان پیگیری خواهد شد .

دکتر ستاری تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته در زمینه به نتیجه رساندن مصوبات سفر، در همین مدت کوتاه بخش عمده ای از این مصوبات در ردیف اعتبارات سال آتی گنجانده خواهند شد تا جنبه اجرایی پیدا کند .

وی خاطرنشان کرد: صنعت و کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان، زیرساخت های حوزه آب، راه و عمده پروژه های عمرانی استان از مهمترین موارد دیده شده در بودجه است که امیدواریم در دولت سیزدهم جنبه عملیاتی به خود گیرد .

بهرام ستاری در بحث محله های حاشیه نشین استان اینگونه عنوان داشت: حدود ۴۰ نقطه آسیب پذیر تاکنون در استان شناسایی شده است که موجب نگرانی مردم و بروز آسیب های اجتماعی می شود، که در همین راستا بازدیدهای میدانی از نقاط پایلوت به عمل آمده و اطلاعات لازم جمع آوری شده است.

وی گفت: در موضوع جمع آوری معتادان متجاهر لزوم تقویت کمپ ماده ۱۶ با محوریت سپاه استان در دستور کار قرار دارد که از ظرفیت های مناسب برای نگهداری و ارائه خدمات به حدود ۲۰۰ نفر برخوردار است  .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: ایجاد شرایط حرفه‌آموزی و اشتغال برای معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های استان در راستای ساماندهی این افراد می باشد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این موارد نیز اجرایی خواهد شد .

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.