تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

طرح جامع گردشگری در لرستان تدوین و اجرا می شود

  • کد خبر : 5661
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۷:۱۷
طرح جامع گردشگری در لرستان تدوین و اجرا می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت: امسال بحث ستاد خدمات سفر متفاوت با سالهای گذشته و در جهت اجرا و تدوین طرح جامع گردشگری انجام خواهد پذیرفت.

دکتر دالوند در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، مدیر کل دفتر فنی استانداری و سایر مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد اظهار داشت:
با توجه به اینکه در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا در سطح کشور در پایین ترین وضعیت خود قرار گرفته و بر این اساس پیش بینی می شود استقبال مردم از سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ نسبت به گذشته پر رنگ تر باشد اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر برگزار شد.

دکتر دالوند تصریح کرد: اگرچه تصمیمات نهایی این جلسه تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بوده اما به دلیل برنامه ریزی و مدیریت زمان و از دست ندادن فرصت، این جلسه تشکیل شد تا بتوانیم در موعد مقرر اقداماتی که مورد نیاز است را انجام دهیم.

دکتر دالوند خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته های ده گانه فعال شده و ضمن برنامه‌ریزی، آسیب شناسی، پیشنهادات لازم در خصوص خدمات سفر را در جلسه آتی ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: امسال بحث ستاد خدمات سفر متفاوت با سالهای گذشته و در جهت اجرا و تدوین طرح جامع گردشگری انجام خواهد پذیرفت به طوری که هموطنانی که به استان لرستان سفر می کنند بتوانند از ظرفیت‌های استان استفاده بهینه را داشته باشند

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.