تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

‍ شورای فنی استان تشکیل جلسه داد

  • کد خبر : 5649
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
‍ شورای فنی استان تشکیل جلسه داد
دکتر دالوند از تشکیل جلسه شورای فنی استان برای پیگیری چند دستور کار مهم خبر داد .

به گزارش هناسه نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان جلسه شورای فنی استان امروز به ریاست دکتر دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضای شورا برگزار شد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل و رسیدگی به مشکلات بوجود آمده در محور آزاد راه خرم زال بر اثر بارندگی های شب گذشته از مهمترین موارد مطرح شده در جلسه امروز بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

دکتر دالوند اظهارداشت: تسریع در فرآیند بازسازی و رفع خسارت های بوجود آمده در محور خرم زال با هدف تسهیل در ترددها و کاهش خطرات احتمالی، از نکات مهمی بود که مورد تاکید قرار گرفت .

وی ادامه داد:  در جلسه امروز گزارش کاملی از وضعیت جاده پلدختر توسط فرماندار شهرستان ارائه شد و تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ گردید .

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: گزارشی از مشکلات بوجود آمده برای پل های تاریخی افرینه و پل دختر از دیگر مواردی بود که توسط مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ارائه و در این خصوص نیز تصمیمات مقتضی اتخاذ شد  .

دکتر دالوند در ادامه گفت: در این جلسه مصوب شد تا اخر هفته لایروبی محل روان آب های کنار مسیر پلدختر با ضرورت تسریع در کار انجام شود و مسائلی از قبیل تعمیر لوله آبرسانی از کنار پل تاریخی پل دختر ظرف هفته آتی اجرا و در خصوص پل روستای برگلان سوخته شهرستان نیز مقرر گردید که پیگیری ها برای شروع مجدد روند ساخت این پل آغاز شود .

وی در پایان افزود: در خصوص سالن چند منظوره روستای گلیجرد شهرستان  ازنا مصوب شد دلایل تعطیلی پروژه بررسی و نتیجه اعلام شده و با تاکید بر نگاه بیطرفانه و عادلانه بین دستگاه ها و پیمانکار، پیگیری انجام پروژه ها در دستور کار قرار گیرد .

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.