تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

پروژه ی ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد دوباره کلید خورد

  • کد خبر : 5560
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
با تزریق ۴۰ میلیارد تومان اعتبار پس از مدتی وقفه؛پروژه ی ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد دوباره کلید خورد


به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز ، دکتر دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان به اتفاق هیات همراه از پروژه در حال ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد با حضور دکتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، مهندس مصطفایی مدیر دفتر فنی دانشگاه ، مهندس رفیعی سرپرست پروژه ، حجت الاسلام والمسلمین انصاری نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم و دیگر مهندسین پروژه،، ضمن بازدید از این پروژه ی مهم بیمارستانی ؛ بر پیشرفت سریعتر آن تاکید نمودند.
دکتر دالوند با بیان اینکه در پروژه های عمرانی، سپاه همیشه پای کار بوده ؛ گفت: ما به قرارگاه خاتم به عنوان یک پیمانکار نگاه نمی کنیم و توقع داریم این پروژه که یکی از نیازها و اولویت های کاری استان است هرچه سریعتر به نتیجه برسد زیرا ما به قرارگاه به عنوان یک دوست نگاه می کنیم .
دکتر دالوند گفت : دوستان باید محکم پای کار باشند و سریع تر کار کنند زیرا مهم نیت است و اگر نیت ها پاک باشد قطعا کارها به خوبی پیش می رود .
وی افزود: فردا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان توسط دانشگاه به حساب قرارگاه واریز می شود و قرار است تا پایان سال نیز اعتباراتی به این پروژه تخصیص داده شود و این یک نکته ی حائز اهمیت است تا پروژه زودتر تکمیل شود
مهندس رفیعی سرپرست پروژه با بیان اینکه کمبود نقدینگی یکی از مشکلات ساخت پروژه بوده است؛ اظهار داشت: اگر نقدینگی باشد پروژه از این وضعیت بیرون می آید و قرار است ظرف هفته ی آینده کار تاسیساتی و تهیه میلگرد های مورد نیاز پروژه انجام شود.  
دکتر علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیان اینکه این پروژه مطالبه ی مردم و نمایندگان استان می باشد : اظهار داشت: ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد یکی از مطالبات مردم و نمایندگان استان می باشد .
وی گفت: به یمن این دولت ، اتفاقات خوبی دارد می افتد و پویایی کار مد نظر ماست و انتظار داریم با حمایت قرارگاه خاتم که همواره در پروژه های بهداشتی و درمانی نقش آفرینی کرده؛ باز سپاه که مدافع سلامت است؛ دانشگاه را یاری نماید تا این پروژه پیشرفت فیزیکی سریع تری داشته باشد و زودتر به نتیجه برسد.
گفتنی است،؛ بیمارستان نیایش خرم آباد در زمینی به مساحت ۱۰۷ هزار متر مربع و ۵۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخت در ۱۴ بلوک متفاوت با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند در حال ساخت است که پس از مدتی وقفه ، هم اکنون با تزریق ۴۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه ، دوباره عملیات اجرایی ساخت پروژه کلید خورد و امید می رود با تخصیص اعتبارات بیشتر ، شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه ی مهم بیمارستانی در استان باشیم تا مردم لرستان طمع خدمت بیشتر در حوزه سلامت را بچشند

Views: 3

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.