تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
0

کلاس آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه ائمه جماعات

  • کد خبر : 5463
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کلاس آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه ائمه جماعات
کلاس آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه ائمه جماعات در سالن کنفرانس شرکت برق با حضور حاج آقا کاکاوند مسئول شورای فرهنگی و دینی شرکت توانیر برگزار گردید


به گزارش هناسه نیوز ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اظهار داشت:سوادرسانه‌ای مجموعه‌ای از مهارتهای قابل یادگیری است که به توانایی دسترسی، تجزیه و تحلیل و ایجاد پیام های رسانه ای اشاره دارد و یک مهارت ضروری در دنیای امروزی به شمار می رود.
مهندس خودنیا ابراز داشت: شرکت توزیع برق استان لرستان با توجه به رسالتی که بر عهده دارد و ارتباط دو سویه ای که میان مشترکین و شرکت برق می باشد ائمه جماعات باید با توجه به گسترش شبکه های رسانه ای، اخبار و انتشار مطالب در کسری از ثانیه، بتوانند پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی و اغنای نیاز مخاطبین باشند.
وی افزود: ائمه جماعات می‌توانند در ایام پیک بار کمک حال شرکت باشند و در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق بیش از گذشته یاری رسان شرکت باشند تا بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت ها در خدمت رسانی و تامین برق پایدار و مطمئن به هم استانی های عزیزمان با مشکلی مواجه نشویم.
در ادامه مهندس حیدری زاده دبیر شورای فرهنگی و دینی مجموعه صنعت آب و برق استان گزارشی از عملکرد مجموعه صنعت آب و برق را ارائه نمود و ابراز داشت: شرکت توزیع برق استان همواره تلاش نموده در اجرای برنامه های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر به بهترین نحو عمل نموده و تمامی امور مربوط به کارهای فرهنگی و دینی را اجرا نماید.
سپس حجت الاسلام کاکاوند مسئول شورای فرهنگی و دینی شرکت توانیر اظهار داشتند: فضای مجازی اهمیت زیادی دارد و درحال حاضر ما باید بیش از گذشته فعالیت داشته باشیم و همیشه بروز باشیم تا بتوانیم همانگونه که در زمان جنگ فیزیکی دفاع مقدس، تک و پاتکهای دشمن را شناسایی می کردیم در فضای مجازی نیز آسیب ها و خطرات را به حداقل برسانیم.
وی با اشاره به اینکه هزینه های تولید حامل انرژی ازجمله برق بسیار زیاد است، ابراز داشت: ائمه محترم جماعات باید سرباز مدافع این نعمت ملی باشند و دستورات دینی و احادیث و آموزشهایی که در این زمینه می بینند را به خوبی به آحاد مختلف جامعه انتقال دهند تا شاهد صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی باشیم.
وی در پایان گفت: اقدامات شرکت توزیع برق استان لرستان باتوجه به فعالیتهای خوب و قابل تحسین مدیرعامل برق استان جناب آقای مهندس خودنیا و دبیر شورا جناب آقای مهندس حیدری زاد و دیگر همکاران که خاضعانه و با تمام توان درحال خدمت رسانی هستند

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.