تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1

اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در۳۴ نقطه شهرخرم آباد

  • کد خبر : 5412
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در۳۴ نقطه شهرخرم آباد

به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ۳۴ نقطه شهر خرم آباد، خبر داد و گفت: پلیس لرستان در تامین امنیت مردم از جان خود می گذرد و دراین راستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، […]

به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ۳۴ نقطه شهر خرم آباد، خبر داد و گفت: پلیس لرستان در تامین امنیت مردم از جان خود می گذرد و دراین راستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، سردار”یحیی الهی”دراین باره بیان داشت: طرح مشترک پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز سطح شهرستان، توسط عوامل پلیس پیشگیری، پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد و با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در۳۴ نقطه مرکز استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح  تعدادی افراد هنجارشکن، اراذل و اوباش، فروشنده مواد مخدر، تحت تعقیب، عوامل تیراندازی و عاملان جرایم خشن شناسایی و دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی استان، ضمن تشکر از مردم همراهی و همکاری خوب آنان با  پلیس، خاطر نشان کرد: اجرای طرح های مختلف بصورت ضربتی و غیر مترقبه در دستور کار فرماندهی انتظامی لرستان قرار دارد و شهروندان با گزارش سریع و به موقع ناهنجاری های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند.

سردار الهی، در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضائی و دیگر سازمان های مرتبط با پلیس، گفت: پلیس لرستان در تامین نظم و امنیت مردم از جان خود مایه می گذارد و با تقدیم شهدای گرانقدر، وظیفه ذاتی خود را به همگان ثابت کرده است.

Visits: 2

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.