به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در 34 نقطه شهر خرم آباد، خبر داد و گفت: پلیس لرستان در تامین امنیت مردم از جان خود می گذرد و دراین راستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، سردار”یحیی الهی”دراین باره بیان داشت: طرح مشترک پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز سطح شهرستان، توسط عوامل پلیس پیشگیری، پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد و با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در34 نقطه مرکز استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح تعدادی افراد هنجارشکن، اراذل و اوباش، فروشنده مواد مخدر، تحت تعقیب، عوامل تیراندازی و عاملان جرایم خشن شناسایی و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی استان، ضمن تشکر از مردم همراهی و همکاری خوب آنان با پلیس، خاطر نشان کرد: اجرای طرح های مختلف بصورت ضربتی و غیر مترقبه در دستور کار فرماندهی انتظامی لرستان قرار دارد و شهروندان با گزارش سریع و به موقع ناهنجاری های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 نقش موثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند.
سردار الهی، در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضائی و دیگر سازمان های مرتبط با پلیس، گفت: پلیس لرستان در تامین نظم و امنیت مردم از جان خود مایه می گذارد و با تقدیم شهدای گرانقدر، وظیفه ذاتی خود را به همگان ثابت کرده است.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 2
