تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3

شرایط اعتراض به جرائم راهنمایی و رانندگی

  • کد خبر : 5370
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
شرایط اعتراض به جرائم راهنمایی و رانندگی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، شرایط اعتراض به جرائم راهنمایی و رانندگی را تشریح کرد.

به گزارش هناسه نیوز ، سرهنگ “مرتضی چغلوند” اظهار داشت: اعتراض به قبض جریمه ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ مندرج در قبض جریمه یا تاریخ ابلاغ شده در قبض جریمه که به اطلاع فرد می رسد قابل پیگیری است.

وی افزود: رانندگانی که به قبض جریمه ای اعتراض دارند می بایست ظرف مدت مذکور با ذکر دلایل به اداره اجرائیات راهنمایی و رانندگی اعتراض خود را اعلام کنند.

رئیس پلیس راهور استان لرستان، یاد آور شد: اعتراض به قبض جریمه صادره ظرف مدت  24 ساعت از طریق اجرائیات راهنمایی و رانندگی بررسی و در صورتی که  اعتراض  وارد بود به واحد رسیدگی در دادگاه ارجاع می شود.

 سرهنگ چغلوند، ادامه داد: اعتراض بصورت وضعیت تخلفات رانندگی بالای ۱۰ میلیون ریال نیاز به طرح در دفاتر پلیس ۱۰ + نمی باشد و در صورت اعتراض می بایست مستقیما ” به واحد رسیدگی مربوطه مراجعه نمایند. 

وی گفت: مالکان وسیله نقلیه در صورت دریافت پیامک جریمه با عنوان  ( اعمال قانون شما در حال بررسی می باشد )  نگرانی نسبت به ثبت جریمه اعلامی  نداشته باشند، زیرا که جرائم راهنمایی و رانندگی در صورت تطابق اطلاعات کامل وسیله نقلیه مانند نوع خودرو، رنگ  قابل ثبت در سیستم اجرائیات راهنمایی و رانندگی و افزایش خلاف خودرو به میزان مورد نظر می گردد.

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.