تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3

پایش مصرف گاز طبیعی ۱۴۹۳ مورد از ادارات و اماکن دولتی در استان لرستان

  • کد خبر : 5065
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
پایش مصرف گاز طبیعی ۱۴۹۳ مورد از ادارات و اماکن دولتی در استان لرستان
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از پی گیری اجرای مصوبه دولت برای صرفه جویی و کنترل مصرف گاز طبیعی در سازمان های دولتی استان با هدف مدیریت مصرف بهینه خبر داد

کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این خبرگفت: از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداخته و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) ، از سرویس خارج ننمودن سیستم های گرمایشی خارج از وقت اداری و تعطیلات ، عدم استاندارد سازی موتورخانه ها ، در مرحله اول اخطار کتبی و در مراحل بعدی اقدام قانونی انجام خواهند داد.

?وی بیان کرد: : ۱۴۹۳ مورد بازدید از ادارات و اماکن دولتی به عمل آمده که از این تعداد ۱۲۹ مورد اخطار و گاز ۵ اداره نیز به علت عدم رعایت الگوی مصرف منطبق بر بخشنامه قطع گردید .

?گودرزی افزود : ادارات و سازمان ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه نمودن سیستم های گرمایشی خود می باشند و نسبت به روشن کردن سیستم گرمایش یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام نمایند .

?گودرزی ادامه داد : با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی در چند ماه آینده؛ رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است و از کلیه مشترکین گرامی گاز طبیعی در استان خواست تا با رعایت الگوی مصرف بهینه شرکت گاز استان را در ارائه خدمات گازرسانی بیش از پیش همراهی کنند .

?گودرزی در پایان گفت : هماهنگی خوب و موثری با صدا و سیما ، جراید محلی و … در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه انجام و در گزارش های متعدد خبری صدا و سیما ، جراید ، تبلیغات میدانی و فضای مجازی اطلاع رسانی های خوب و موثری انجام شده است.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.