تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
2

رجز خوانی صهیونیستی ها را نیروی انتظامی پاسخ خواهد داد

  • کد خبر : 5046
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
رجز خوانی صهیونیستی ها را نیروی انتظامی پاسخ خواهد داد
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور گفت : رجز خوانی صهیونیستی ها را نیروی انتظامی پاسخ خواهند داد

به گزارش پایگاه خبری هناسه نیوز ، یادواره ۵۰۰ شهید والا مقام ۸ سال دفاع مقدس و عرصه های نظم و امنیت لرستان در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد.

سردار احمد گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور گفت: آمار شهدای والا مقام لرستان بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ شهید است و ضرورت دارد بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان آمار جدیدی از شهدای لرستانی جنگ تحمیلی ثبت و ضبط کند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور افزود: نیروهای مسلح کشور به همراه سایر نیروهای مردمی و بسیج با استکبار جهانی و دهها کشور جنگیدند و اینکه گفته می شود در ابتدای جنگ تحمیلی ایران با کشور  هشت و نیم میلیونی عراق درگیر بود جفا در حق نیروهای مسلح است.

سردارگودرزی به رشادت و دلاورمردی رزمندگان بی شمار و جان برکف لرستانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جان فشانی و دلیرمردی رزمندگان لرستانی بر هیچ کس پوشیده نیست

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور با هشدار به رجز خوانی متجاوزان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بخصوص رژیم صهیونیستی و حامیان آنها افزود: شک نکنید در صورت بروز هر حماقتی از جانب دشمنان تنها نیروهای مرزبانی در اولین روز نبرد همه سربازان متجاوز را به خاک ذلت و سیاه خواهد نشاند و نیازی به مشارکت سایر نیروهای مسلح مقتدر کشور برای دفع و سرکوب متجاوزان نخواهد بود.

در این مراسم ضمن رونمایی از چند جلدکتاب و مستندات تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

 

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=5046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.