تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

تکمیل فولاد ازنا نیازمند دو هزار میلیارد تومان اعتبار َُ

  • کد خبر : 4739
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
تکمیل فولاد ازنا نیازمند دو هزار میلیارد تومان اعتبار   َُ
رئیس دادگستری لرستان گفت : برای تکمیل کارخانه فولاد ازنا نیازمند دو هزار میلیارد تومان اعتبار است

 به گزارش هتآرزم در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار کرد : میانگین رشد ۹۵ درصدی ابلاغ‌های الکترونیکی استان، تصریح کرد: در سال ۹۹ طی سه مرحله ارزیابی دادگستری لرستان رتبه نخست را داشته و امیدواریم در مرحله چهارم ارزیابی هم رتبه اول را کسب کنیم .
وی به بازدید های مجموعه قضایی لرستان از کارخانجات راکد استان اشاره کرد و افزود : با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های ریاست قوه قضایی مبنی بر حمایت از تولید و رشد و توسعه سرمایه‌گذاری، بر حمایت از کارخانجات تولیدی استان در جهت ایجاد اشتغال و خروج از رکود بازدیدهای از کارخانجات استان صورت گرفته است .
مقام ارشد قضا در استان به کارخانه عظیم خودرو اشاره کرد و گفت: این کارخانه از ۲۵۰ هکتار زمین و ۶۰ هزار مترمربع مسقف دارد و هم‌اکنون همه فازهای آن فعال است، اما مشکل اصلی این کارخانه دار این بوده که دارای شکایاتی با عنوان پیش‌فروش بدون مجوز و بیش از ظرفیت بوده است .
رزم تصریح کرد : مالک سابق عظیم خودرو هم اکنون در حبس به سر می‌برد، و با دیدار و جلسه مجموعه قضایی در تهران در خصوص وضعیت مدیرعامل و فعالیت مجدد این کارخانه صحبتهایی انجام شده که امیدواریم به سرانجام برسد .

رزم گذری به کارخانه فولاد ازنا کرد و اذعان داشت :پیگیر تسهیلات ارزی و ریالی سرمایه دارش هستیم ؛ سرمایه‌گذار جدیدی هم خواهان خرید این کارخانه است.
وی با بیان اینکه تکمیل فولاد ازنا نیازمند دو هزار میلیارد تومان است، افزود: به گفته کارشناسان بازدید کننده در این سفر تاکنون حدود شش هزار میلیارد تومان برای پیشرفت مجموعه هزینه شده که تکمیل ۲۰ درصد باقی‌مانده نیازمند دو هزار میلیارد تومان دیگر است.
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اشتغال زایی فولاد ازنا یاد آور شد : اشتغال‌زایی مستقیم هزار و ۲۰۰ نفری فولاد ازنا در فاز نخست، تصریح کرد: پنج هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این واحد به کار گرفته خواهند شد
وی تاکید کرد : بر اساس نظر کارشناسان فاز نخست فولاد ازنا قابلیت تولید سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار ورق را دارد که با اجرای فاز دوم ۷۰۰ هزار ورق دیگر به این ظرفیت افزوده خواهد شد.

.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=4739

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.