تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

برگزاری جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه لرستان

  • کد خبر : 4539
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
برگزاری جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه لرستان
جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه لرستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هناسه نیوز ، مهندس نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه در این جلسه که با حضور مدیران و مخابرات شهرستان های توابع استان برگزار شد ، با اشاره به جهش چشمگیر عملکرد مخابرات منطقه لرستان در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال جاری افزود : با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد شش ماهه اول ۱۴۰۰ توسط معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه لرستان پس از سالها از منطقه قرمز خروج نمود و با جهش چشمگیری رتبه ۱۲ کشور را کسب نمود .

مدیر مخابرات منطقه لرستان ضمن قدردانی از کلیه کارکنان منطقه، اظهار داشت ارتقاء جایگاه مخابرات منطقه مرهون همت والای همکاران بوده و امیدوارم با تداوم تلاش و پشتکار شاهد ارتقای هرچه بیشتر جایگاه مخابرات منطقه در سطح کشور باشیم.

وی تعامل وهمکاری بین تمامی قسمتها را بستر مناسبی برای رشد ،تعالی و پیشبرد اهداف و استراتژی های شرکت مخابرات ایران دانست و خاطر نشان کرد: با در نظر داشتن ظرفیت های موجود و استفاده بهینه از استعدادها و توانمندی های همکاران به فضل الهی می توان بر بسیاری از مشکلات و موانع غلبه کنیم و شاهد پیشرفت و موفقیت روزافزون شرکت باشیم.

مهندس شمسی فر کسب رضایت مندی مشتریان و کارکنان را حاصل مشارکت همه بخشها دانست و عنوان کرد : تمامی کارکنان باید با آگاهی از اهداف مخابرات منطقه لرستان در راستای تحقق آن تلاش نمایند.

در ادامه این جلسه دکتر ترکارانی ریاست اداره برنامه ریزی منطقه ، گزارشی از نتایج ارزیابی شش ماهه نخست سال جاری را ارایه نمود و
در پایان مدیران و روسای حوزه های مختلف به بیان نظرات ،پیشنهادات و مسائل کاری خود پرداختند.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=4539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.