تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

‍ اجرای پروژه راه آهن تمام نقاط استان را در بر می گیرد

  • کد خبر : 4492
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
‍ اجرای پروژه راه آهن تمام نقاط استان را در بر می گیرد
استاندار لرستان: پروژه راه آهن دورود - خرم آباد - بروجرد به صورت یک بسته تعریف شده که تمام نقاط استان را در بر خواهد گرفت .

به گزارش هناسه نیوز ، دکتر زیویار در توصیف وضعیت پروژه در دست احداث راه آهن گفت: تکمیل پروژه راه آهن دورود – خرم آباد – بروجرد از برنامه های بسیار مهم استان است که به صورت یک بسته کامل برای تمام نقاط لرستان تعریف شده است .

دکتر زیویار اظهار داشت: طراحی صورت گرفته برای این پروژه به گونه ای است که از جنوب استان وارد شده و از شمال تا شرق لرستان را تحت پوشش راه آهن قرار می دهد .

وی تصریح کرد: در صورت تکمیل و راه اندازی این پروژه، از طرف اندیمشک در خوزستان به سمت پلدختر به عنوان جنوبی ترین نقطه استان تا بروجرد به سمت استان مرکزی و تهران و الیگودرز به طرف استان اصفهان و شرق کشور از راه آهن استفاده خواهند کرد .

استاندار لرستان ادامه داد: در اجرای پروژه های عمرانی باید به تناسب ظرفیت و موقعیت پروژه، به گونه‌ای عمل شود که بیشترین نقاط استان از عواید آن بهره مند شوند .

دکتر زیویار افزود: راه آهن مطالبه بسیار مهمی است که به مثابه شریانهای ارتباطی عمل می کند و در نظر است از این موقعیت به نفع تمام مردم استان بهره برداری صورت پذیرد .

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت این پروژه مستلزم همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط و رایزنی با وزارتخانه های مربوطه می باشد که لازم است مدیران نسبت به پیگیری در تسریع امورات اهتمام لازم را داشته باشنند

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=4492

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.