تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

احترام به بزرگان مایه افتخار و موجبات اعتلاءو رشد شخصیت است

  • کد خبر : 4474
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
احترام به بزرگان مایه افتخار و موجبات اعتلاءو رشد شخصیت است
احترام به بزرگان مایه افتخار و موجبات اعتلاءو رشد شخصیت را فراهم می‌ آورد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هناسه نیوز ،  دکتر زیویار در برنامه دیدار با اعضای کانون بازنشستگان استان لرستان ضمن تقدیر از حضور گرم و صمیمی پیشکسوتان و بازنشستگان، این برنامه را متفاوت از جلسات معمولی خواند و دیدار با بزرگان و سرمایه های جامعه را توفیقی بزرگ عنوان کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: هویت و شناسنامه در هر جامعه مولفه هایی دارد که در این زمینه می‌توان به تاریخ و بزرگان اشاره کرد.

وی پیدایش وضعیت کنونی را ماحصل تلاش و کوشش در زمان گذشته دانست و گفت: گذشته، از این نظر حائز اهمیت است که پشتوانه وضعیت فعلی است.

دکتر زیویار افزود: اگر نگاه ویژه‌ای به وضعیت فعلی داشته باشیم ،این شرایط با پشتوانه سرمایه گذشتگان و بزرگان ماست که ما را به این مرحله رسانده‌ و نمی‌توانیم نسبت به آنها بی تفاوت و خود را جدای از آنها بدانیم.

دکتر زیویار با اشاره به اینکه احترام به بزرگان مایه افتخار و موجبات اعتلا و رشد شخصیت را فراهم می‌آورد،خاطرنشان کرد: به طور قطع و یقین نسبت به شما بزرگواران احساس دین و بدهکاری می کنم و با توجه به فرهنگ والای ما در جهت تکریم شما بزرگان از هیچ تلاشی و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد تعامل و ارتباط جامعه با بازنشستگان و تسهیل در زمینه رفع مشکلات و موانع ارتباطی با بزرگترها و استفاده از تجربیات آنان و ظرفیت‌های دیگر به عنوان یک طرح ابتکاری اشاره کرد و گفت: به این منظور ساز و کار مشورت گرفتن از پیشکسوتان حتماً طراحی خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تعامل، همفکری، حفظ شان و تکریم بازنشستگان در خصوص پیگیری درخواست های آنان قول مساعد داد و افزود:
در این زمینه کارهای شدنی را روی زمین نمی گذاریم و نسبت به سایر امور ضمن همفکری با بازنشستگان بعنوان سرمایه های ارزشمند جامعه پیشنهادات را به مرکز انتقال داده و پیگیری می کنیم.

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=4474

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.