تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

طرحهای که برای آسایش مردم است نباید روی زمین بمانند

  • کد خبر : 4326
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
طرحهای که برای آسایش مردم است نباید روی زمین بمانند
استاندار لرستان گفت : طرحهای که برای آسایش مردم است نباید روی زمین بمانند

فرهاد زیویار روز پنج‌شنبه در سفر به پل‌دختر در مراسم افتتاح گازرسانی به  دهستان افرینه، با گرامی داشت روز ۱۳ آبان اظهار کرد : این روز روز استکبار ستیزی مردم ایران است، استکباری که با توطئه های فراوان مانع از رشد اقتصادی و زندگی مردم شد اما مردم ایران نقشه های آنان را بر هم زدند.

این مقام مسئول یادآور شد : پروژه گاز رسانی به افرینه از چهار سال پیش به همت مدیران قبلی با وجود شرایط تحریم و مشکلات فراوان آغاز شده و امروز بخشی از این پروژه در جهت رفاه مردم افتتاح می گردد که امیدواریم با مداومت و تلاش، این پروژه به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه طرحهای که برای آسایش مردم است نباید روی زمین بمانند اظهار کرد : بخش زیادی از طرح گازرسانی به دهستان افرینه و روستاهای منطقه با تلاش و زحمات مسئولان انجام شده ، و طرحهای نا تمام با هماهنگی بین دستگاهی، فعالیت‌های این طرح‌ها به موقع انجام شود، تا مردم از آن استفاده کنند.

مقام ارشد استان افزود : البته تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی یکی از دلایل کندی کار در انجام پروژه ها بوده است ولی قسمتی از آن هم به عدم توجه مسئولین بر می گردد .

زیویار با اشاره به اینکه تا قبل از سیل به شهرستان پلدختر توجه کمتری شده است اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله دیواره‌های حفاظتی در پل‌دختر، بازگرداندن مردم به زندگی عادی است، که مستلزم همت مسئولان و تلاش در به نتیجه رساندن این پروژه‌ها می‌باشد تا بتوان در راستای محرومیت‌زدایی خدمات به مردم را با جدیت پیش‌برد.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=4326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.