تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

تهاجم فرهنگی مهمترین معضل فرهنگی

  • کد خبر : 4314
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
تهاجم فرهنگی مهمترین معضل فرهنگی
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان فرهنگیان خرم آباد، تهاجم فرهنگی آمریکا و اسرائیل را از مهمترین معضلات فرهنگی عنوان کرد

به گزارش هناسه نیوز ، زنگ استکبار ستیزی با حضور دکتر شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، دکتر ثمینی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولین در یکی از مدارس سطح شهر خرم آباد نواخته شد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در این مراسم گفت : آنچه امروز بسیار مهم است، مسئله تهاجم فرهنگی مستکبران جهان به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است .

دکتر ثمینی اظهار داشت : دشمنان ایران و اسلام با همکاری برخی از افراد فریب خورده که ناخودآگاه یا آگاهانه با آنها همکاری می کنند، زمینه توطئه آفرینی در کشور را شروع کرده اند .

وی تصریح کرد: نسل جوان کشور به عنوان آینده سازان ایران باید کاملاً هوشیار باشند و از این مناسبت ها درس بگیرند تا بتوانند جلوی این توطئه ها بایستند .

معاون استاندار لرستان در خصوص روز ۱۳ آبان افزود: سیزدهم آبان ماه با تصویب مجلس شورای اسلامی به قانون تبدیل شده و روز ملی استکبار ستیزی نامگذاری شده است .

دکتر ثمینی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب امید خود را نوجوان و جوان نامیدند، گفت : نوجوانان و جوانان  آینده سازان کشور هستند زیرا دانش آموزان در جبهه های جنگ افتخار آفرین بودند و امروز هم خصوصاً در مراحل علمی و فرهنگی وظیفه آنهاست که از فضاسازی و سمپاشی های دشمن آگاه باشند و تا از راه انقلاب منحرف نشوند.

Visits: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=4314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.