تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

مسئولین ،کار آفرینان رابا نگاه ویژه تری بنگرند

  • کد خبر : 4284
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
مسئولین ،کار آفرینان رابا نگاه ویژه تری بنگرند
مدیر عامل شرکت مواد غذایی میلان اشترانکوه پارت لوکاندا گفت : اگر کارخانه داری در زمینه کاریش موفق شود سبب پیشرفت شهر ،استان و کشورش خواهد شد .

مجتبی لونی در گفتگویی به خبرنگار ما گفت : رشته آش ویدا پارت اشترانکوه یکی از مرغوب ترین رشته های آش ایران بوده که شرکت آن واقع در ازنا کیلومتر ۴جاده درود می باشد.

وی با بیان اینکه این شرکت در سال ۱۳۶۹ با هدف تولید رشته آشی تاسیس شد و با کمک پدر و برادرانم آن را رونق دادیم اظهار کرد : آش رشته غذای قدیمی و ایرانی است که طرفداران زیادی داشته و محبوبیت بالایی در بین افراد دارد ، ورشته آش محصولی است که کاربرد فراوانی و استفاده ازآن بسیار زیاد است.

لونی با اشاره به کیفیت بالای محصولات لوکاندا گفت : در شرکت ما با استفاده از بهترین مواد اولیه و به وسیله ی دستگاه های مجهز و پیشرفته انواع این محصول را به شیوه ای بهداشتی و با رعایت استاندارد های مربوطه تولید و در بسته بندی های متنوع راهی بازار فروش می کنیم و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد.

مدیر عامل شرکت مواد غذایی میلان اشترانکوه پارت تصریح کرد : آرد گندمی که در تولید این رشته به کار رفته از نوع با کیفیت و خوب بوده، و رشته ها در اندازه های مختلف تولید می شود.

لونی تاکید کرد : این رشته از بهترین آرد گندم تولید می شود که دارای ارزش غذایی بالایی است و منبع خوبی از فیبر و کربوهیدرات می باشد و برای تقویت بدن بسیار مفید است.

کار آفرین شرکت میلان اشترانکوه پارت افزود : این محصول دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی است و بر روی بسته تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضا، برند و شرکت تولید کننده، وزن محصول ، شماره جواز کسب ، شماره طرح و‌آرم و… درج شده است.

وی اضافه کرد : این محصول دارای طعم و مزه ی بسیار خوبی است و فاقد هرگونه نمک اضافی، بوی ماندگی و ترشیدگی می باشد.رشته های آن به صورت یک شکل و یک نواخت بوده و فاقد هرگونه شکستگی می باشد و یکی از رشته های آشی سالم است و استفاده از این رشته باعث خوش طعم شدن آش می شود


وی خاطر نشان کرد : شرکت سال گذشته ۳۵ نفر نیرو داشت که با شیوع بیماری کرونا تعداد آنها کاهش پیدا کرد و درصد هستین با فرو کش کردن اوضاع کرونا در کشور جذب نیرو داشته و علاوه بر اشتغال زایی محصولی با کیفیت نیز تولید کنیم .

مدیر عامل شرکت مواد غذایی میلان اشترانکوه پارت با اشاره به اینکه لرستان منابع زیاد ولی اقتصاد ضعیفی دارد یاد آور شد : در این چند روز که نمایشگاه دایر شده است مسئولین استقلال خوبی از نمایشگاه نکرده اند ، چند روز است که منتظر مدیران استان هستیم تا مشکلاتمان را با آنها در میان بگذاریم .

وی اذعان داشت : امیدواریم که بزرگان در رأس کار به کار آفرینان توجه بیشتری کرده و یاریگر کارشان باشند چرا که عدم توجه به کارآفرین و کارخانه دار سبب تعطیلی کار و بیکاری افراد شده و بازهم اقتصاد دچار تزلزل می شود

نویسنده و خبرنگار : اقدس فیضی

خبرنگار؛

اقدس فیضی
اقدس فیضی
خبرنگاروسردبیر

Views: 14

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=4284

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.