تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
0

سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی لرستان معرفی و منصوب شد

  • کد خبر : 2329
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی لرستان معرفی و منصوب شد

طی حکمی از طرف سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی لرستان منصوب شد. به گزارش هناسه نیوز ،  وحید کرم‌الهی،  سرپرست  اداره کل راه و شهرسازی لرستان  امروز ۲۹ بهمن ماه طی حکمی شهرام کاکاوند را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت املاک […]

طی حکمی از طرف سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی لرستان منصوب شد.

به گزارش هناسه نیوز ،  وحید کرم‌الهی،  سرپرست  اداره کل راه و شهرسازی لرستان  امروز ۲۹ بهمن ماه طی حکمی شهرام کاکاوند را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی لرستان معرفی و منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:

جناب آقای شهرام کاکاوند  نظر به تجربیات و خدمات ارزنده جنابعالی،  به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی لرستان معرفی می‌شوید.  امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز با رعایت قوانین و مقررات مربوطه در راستای تحقق اهداف و وظایف آن معاونت و تعامل با سایر ادارات و همکاران ذی‌ربط و بکارگیری حداکثر توان و تجربه خود در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است، پیش از این حمید عبدالهی عهده دار این مسئولیت بودند و شهرام کاکاوند نیز در حال حاضر رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکر و حقوق شهروندی هستند که با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی لرستان منصوب شدند.

Views: 38

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.