تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
1

ایجاد۳مسیرفیبر نوری در پلدختر با پیمان‌کاری قرارگاه خاتم الانبیا

  • کد خبر : 2321
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
ایجاد۳مسیرفیبر نوری در پلدختر با پیمان‌کاری قرارگاه خاتم الانبیا

مدیرمخابرات منطقه لرستان از احداث سه مسیر فیبر نوری جدید در پل‌دختر با پیمان‌کاری قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد. به گزارش پایگاه هناسه نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس از پل‌دختر، نبی اله شمسی فر در دیدار فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: سهم خاص و ویژه‌ای از فیبر نوری از سوی وزیر ارتباطات برای پنج  استان […]

مدیرمخابرات منطقه لرستان از احداث سه مسیر فیبر نوری جدید در پل‌دختر با پیمان‌کاری قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد.

به گزارش پایگاه هناسه نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس از پل‌دختر، نبی اله شمسی فر در دیدار فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: سهم خاص و ویژه‌ای از فیبر نوری از سوی وزیر ارتباطات برای پنج  استان کشور مصوب شده که با پیگیری‌های اداره کل مخابرات لرستان ۵۰۰ کیلومتر سهم این استان می‌باشد و از این میزان احداث سه مسیر جدید برای شهرستان پل‌دختر مصوب شد.

وی افزود: مسیر ویسیان به سمت معمولان-  پل‌دختر در کنار جاده جدید پل‌دختر- خرم آباد ،مسیر زانوگه به بابا زید – پل‌دختر تا مجدد احداث و احیا شود و مسیرسوم و از سمت آزاد راه از منطقه چمشک به سمت عوارضی ۲ می‌باشد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: احداث ۱۶۰ کیلومتر از ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری و مصوب شده سهم لرستان در پل‌دختر با توجه به شرایط ویژه و خاص این شهرستان اجرا می‌شود که با توجه به صعب العبور بودن منطقه پیمان‌کاری آن به قرارگاه خاتم الانبیا سپرده شده است.

شمسی‌فر افزود: در صورت اعلام وزارت‌خانه ظرف هفته‌های آینده عملیات اجرایی این سه مسیر نوری جدید در پل‌دختر از سوی قرارگاه خاتم آغاز می‌شود

وی یادآورشد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که به شهرستان پل‌دختر وجود دارد تلاش می‌شود زیرساخت‌های مخابراتی به گونه‌ای با کار کارشناسی، مهندسی و عمرانی بازسازی و احداث شود تا چنانچه برای حتی با چندین برابر حجم سیل سال گذشته اتفاقی رخ دهد، اختلال مخابراتی در شهرستان ایجاد نشود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان افزود: اشکال کار حوزه ارتباطات در پل‌دختر با مراکز استان مسیر فیبر نوری این شهرستان از بابا زید به کوهدشت است که برای رفع این مشکل مسیر دهلیج به وزارت‌خانه پیشنهاد شد که در چهار فاز مورد تایید قرار گرفت.

شمسی‌فر گفت: ۲ فازاین پروژه تکمیل شده و فاز سوم آن ازسوی پیمان‌کار در حال اجرا است اما از نظر عبور خطوط انتقال مشکلاتی در مسیر شرکت نفت ایجاد شده که در حال رایزنی و حل مسئله برای احداث ۲۶ کیلومتر باقی مانده از این فاز هستیم.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.