تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
0

با تمام توان در ایام کرونا به مردم خدمات رسانی کرده ایم

  • کد خبر : 2314
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
با تمام توان در ایام کرونا به مردم خدمات رسانی کرده ایم

مهندس شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان  با حضور در فرمانداری شهرستان دورود با فرماندار این شهرستان  دیدار و گفتگو کرد. به گزارش هناسه نیوز ، مهندس شمسی فر در دیدار با دریکوند فرماندارشهرستان دورود ضمن اشاره به اقدامات و عملکرد مخابرات منطقه  گفت: در دوران کرونا با تمام توان تلاش کرده ایم به مردم […]

مهندس شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان  با حضور در فرمانداری شهرستان دورود با فرماندار این شهرستان  دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش هناسه نیوز ، مهندس شمسی فر در دیدار با دریکوند فرماندارشهرستان دورود ضمن اشاره به اقدامات و عملکرد مخابرات منطقه  گفت: در دوران کرونا با تمام توان تلاش کرده ایم به مردم خدمات رسانی کنیم و اگر اقدامات و تلاش های های مخابراتی بصورت مضاعف شکل نمی گرفت، امروزه مشکلات آموزش و کسب و کار مردم لاینحل می ماند.

مهندس شمسی فر با اشاره به اجرای پروژه حذف مرکز قائم(عج) شهرستان دورود و نصب FTTC این مرکز و پروژه های در دست اقدام در شهرستان دورود افزود : با هدف بررسی و رفع نواقص ارتباطی در شهرستان دورود بحمدلله پروژه های مخابراتی خوبی برای این شهرستان تعریف و برخی در دست اقدام می باشند که ان شالله بزودی شاهد توسعه شبکه نسل جدید تلفن ثابت و افزایش رضایتمندی مشترکین در این شهرستان  باشیم.

خدانظر دریکوند فرماندار دورود در این نشست با اشاره به بحران کرونا و استفاده  بیش از پیش فعالیت های روزانه به اینترنت، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، از مسئولین امر خواست تا نسبت به افزایش سطح پوشش اینترنت پر سرعت اهتمام داشته باشند.

وی گفت: با توجه به لزوم کیفیت ارتباطات و همچنین نزدیکی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ظرف ۱۰ روز آینده کلیه نقاط کور مخابراتی در سطح شهر و روستاهای دورود توسط مخابرات شهرستان شناسایی و نسبت برطرف کردن آنها اقدام شود.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.