تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
0

برگزاری کارگاه فنون تحلیل متن در خرم آباد

  • کد خبر : 2267
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
برگزاری کارگاه فنون تحلیل متن در خرم آباد

معاون فرهنگی و امور مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری دو رویداد فرهنگی در خرم آباد با همکاری انجمن قلم ایران خبر داد. به گزارش هناسه نیوز ، رضا نیازی با اعلام این خبر گفت: کارگاه تخصصی فنون تحلیل متن، با همکاری انجمن قلم ایران شعبه لرستان در سالن جلسات شهید […]

معاون فرهنگی و امور مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری دو رویداد فرهنگی در خرم آباد با همکاری انجمن قلم ایران خبر داد.

به گزارش هناسه نیوز ، رضا نیازی با اعلام این خبر گفت: کارگاه تخصصی فنون تحلیل متن، با همکاری انجمن قلم ایران شعبه لرستان در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره کل برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه که جمعی از نویسندگان و منتقدان استان در آن حضور داشتند، محمدتقی عزیزیان، مدرس کارگاه، مطالبی را در خصوص نحوه خوانش، درک، تحلیل و نقد متون و کتاب ارائه داد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: همچنین به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محفل شعر «فصل رهایی» نیز  دیگر برنامه ای بود که در سالن جلسات شهید حیدریان و با حضور برخی از شاعران انقلابی استان برگزار شد. نیازی ابراز داشت: در این محفل محمدتقی عزیزیان، وحید اشجع، میثم جعفری، محمدعلی ساکی، علیرضا حکیم و رضا مختاری، تازه ترین سروده های خود را در وصف انقلاب، امام راحل(ره) و شهدای انقلاب را قرائت کردند.

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.