تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
0

tپیگیری اشتغال و تبدیل وضعیت ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان

  • کد خبر : 2252
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۳۱
tپیگیری اشتغال و تبدیل وضعیت ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان

در جلسه ای با حضور مدیرکل بنیادشهید و رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص اشتغال و تبدیل وضعیت ایثارگران جهاد کشاورزی بحث و تبادل نظر شد. به گزارش اهناسه نیوز ، محمود زرین جویی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان لرستان در جلسه ای با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خواستار پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران […]

در جلسه ای با حضور مدیرکل بنیادشهید و رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص اشتغال و تبدیل وضعیت ایثارگران جهاد کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش اهناسه نیوز ، محمود زرین جویی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان لرستان در جلسه ای با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خواستار پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در جهاد کشاورزی شد.
وی گفت: بنیادشهید به عنوان یک نهاد مقدس که متولی پیگیری امور مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران است با تمام توان در کنار سایر دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به قشر ایثارگران است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.
زرین جویی افزود: یکی از مسائل و دغدغه های جامعه ایثارگری استان بحث استخدام و یا تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر می باشد که برابر قانون بخشی از سهمیه استخدام هر دستگاه اجرایی باید به ایثارگران تعلق گیرد و جهاد کشاورزی نیز باید در راستای اجرای قانون مصوب دولت نسبت به بکارگیری ایثارگران به انحنا مختلف چه شرکتی یا قراردادی اقدام نماید و بحث سهمیه ایثارگران را در استخدام های خود رعایت کند.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان لرستان ضمن تشکر از زحمات مجموعه جهاد کشاورزی گفت: انتظار می رود ریاست و سایر مسئولین جهاد کشاورزی بحث تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در جهاد را نیز در اولویت کاری خود قرار دهند که به زودی شاهد رفع این مشکل باشیم.
حسنی مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان نیز در این جلسه گفت: شهدا و ایثارگران از همه چیز خود گذشتند تا امنیت و آرامش را به مردم و کشور هدیه کنند و از این بابت حق بزرگی به گردن همه ما دارند.
وی افزود: پیگیری کار فرزندان شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی ماست و هر آنچه از دست ما بربیاید در این خصوص کوتاهی نمی کنیم.
در پایان این جلسه مقرر شد جهاد کشاورزی ضمن تشکیل یک کارگروه هر چه سریعتر از طریق وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به انجام تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در جهاد کشاورزی پیگیری لازم را تا حصول نتیجه مطلوب انجام دهد

Views: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.