تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
0

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان؛

  • کد خبر : 2240
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۵۲
مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان؛

به زودی سازمان بیمه سلامت یک سازمان کاملاً الکترونیکی خواهد شد  شاهدخت فتحی بیرانوند، گفت: با اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در سطح کشور به زودی شاهد الکترونیکی بودن خدمات سازمان بیمه سلامت خواهیم بود و این سازمان کاملا الکترونیکی خواهد شد. به گزارش هناسه نیوز، شاهدخت فتحی بیرانوند در حاشیه مراسم […]

به زودی سازمان بیمه سلامت یک سازمان کاملاً الکترونیکی خواهد شد

 شاهدخت فتحی بیرانوند، گفت: با اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در سطح کشور به زودی شاهد الکترونیکی بودن خدمات سازمان بیمه سلامت خواهیم بود و این سازمان کاملا الکترونیکی خواهد شد.

به گزارش هناسه نیوز، شاهدخت فتحی بیرانوند در حاشیه مراسم برگزاری مسابقه دهه مبارکه فجر، افزود: با اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در کشور به زودی شاهد نقطه عطفی در تاریخ سازمان بیمه سلامت که یک سازمان کاملاً الکترونیکی خواهد شد، خواهیم بود.

وی ادامه داد: هدف ما این است که هر چه سریعتر به سمت حذف دفترچه کاغذی حرکت کنیم که اگر این اقدام با اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی در مراکز دولتی و بخش خصوصی به خوبی صورت بگیرد، سازمان بیمه سلامت یک سازمان کاملاً الکترونیکی خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان بیان کرد: در مورد خسارت متفرقه تمام اسناد الکترونیکی و سامانه درآمدی( ندا)هم الکترونیکی شده که یک موفقیت خوبی در حوزه فناوری و اطلاعات و بیمه‌گری ایجاد شده است.

وی با اشاره به آخرین پرداخت مطالبات به موسسات طرف قرارداد و پزشکان اظهار کرد: در حوزه پرداخت مطالبات کاملاً به روز هستیم و پزشکان طرف قرارداد که به صورت الکترونیکی نسخ خود را وارد کرده اند در پایان هر ماه مطالبات آنها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته در پرداخت مطالبات با تأخیر ۱۰ تا ۱۲ ماه مواجه بودیم و یک نارضایتی در جامعه پزشکان به وجود آمده بود که خوشبختانه امروزه این مطالب به روز شده است.

بیرانوند با اشاره به صدور دفترچه رایگان به بیمه شدگان اضافه کرد: در کمتر از سه ماه گذشته حدود ۱۷ هزار دفترچه رایگان برای بیمه شدگان استان لرستان صادر شده و خوشحال هستیم که در این شرایط مردم بدون پرداخت حق بیمه از دفترچه رایگان برخوردار شده اند.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=2240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.