به گزارش خبر نگار هناسه نیوز ،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه برگزاری بیست و ششمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدرسه فدک ناحیه یک خرم آباد گفت: در این مانور دانش آموزان برای ایمن شدن در برابر حوادث، پناه گرفتن در جای امن، واکنش سریع و صحیح در برابر اتفاقات، ارتقای فرهنگ ایمنی و نیرکاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله را تمرین میکنند.
سید عیسی سهرابی افزود: در این رویکرد جدید که با عنوان مدرسه ایمن، جامعه تابآور شناخته میشود؛ ضمن ارائه آموزشهای لازم به دانشآموزان، تمهیداتی اندیشیده شده است تا سطح آگاهی و آمادگی ساکنان محلات مجاور مدارس ایمن نیز ارتقا یافته و از ظرفیت این مدارس به عنوان پایگاه آمادگی و مدیریت بحران در واحدهای همسایگی در سطح هر محله استفاده شود.
مانور سراسری زلزله که معمولاً در روز ۸ آذر برگزار میشود، امسال به دلیل تقارن با روز پنجشنبه، یک روز زودتر، در تاریخ ۷ آذر اجرا شد.
خبرنگار؛
- خبرنگاروسردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵استانداری لرستان میزبان عزاداران حسینی(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵تشییع پیکر شهید جنگ رمضان فردا در بروجرد
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵همنوایی مادران لرستانی با مادر حضرت علی اصغر(ع)
خبر هاخرداد ۳۰, ۱۴۰۵کشف ماینرهای غیرمجاز در رومشکان لرستان
بازدیدها: 0
