تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
1

آماده باش ۳۵ اکیپ شرکت توزیع نیروی برق لرستان در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 12411
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
آماده باش ۳۵ اکیپ شرکت توزیع نیروی برق لرستان در انتخابات ریاست جمهوری
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان از آماده باش ۳۵ اکیپ در قالب ۱۶۰ نفر نیرو و ۴۰ دستگاه خودرو برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش هناسه نیوز ،روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان،مهندس مهران امیری با اعلام این خبر،اظهار کرد: جهت پایداری شبکه برق و به منظور جلوگیری از هرگونه خاموشی احتمالی در شعب اخذ رای و مراکز حساس برای انتخابات ریاست جمهوری، ۳۵ اکیپ با ۱۶۰ نفر نیرو و ۴۰ دستگاه خودرو در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: از یک هفته گذشته توسط مدیریت‌های توزیع برق در سطح استان از شبکه و تجهیزات برقی به صورت میدانی بازدید به عمل آمده و نقاط احتمالی بروز خطا شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان بیان کرد: کلیه شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف منتهی به استانداری ،فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها جهت پایدار و تامین مطمئن برق از دو سو تغذیه می‌شوند که چنانچه به هر علتی یکی از خطوط مشکل پیدا کرد از سمت شبکه دیگری تامین برق صورت بگیرد.

مهندس امیری خاطرنشان کرد: علاوه بر اکیپ‌های اتفاقات عملیات و فوریت‌های برق، اکیپ‌های کمکی به صورت ثابت و سیار در سطح شهرستان‌های مربوطه به حالت آماده باش و گشت زنی زیر خطوط و نقاط حساس شبکه پیش بینی شده است.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=12411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.