تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
0

دشمن از هیچ تلاشی برای برهم زدن اتحاد و انسجام ایران دریغ نخواهد کرد

  • کد خبر : 12390
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
دشمن از هیچ تلاشی برای برهم زدن اتحاد و انسجام ایران دریغ نخواهد کرد
فرمانده سپاه لرستان گفت : انتخابات وحدت و انسجام ملت ایران را افزایش می‌دهد و دشمن از هیچ تلاشی برای برهم زدن این اتحاد و انسجام دریغ نخواهد کرد.


‌سردار باقری از شهید امیرعبدالهیان به عنوان قهرمان سیاسی یاد نمود و عنوان کرد: این شهید بزرگوار ۵کشتی فراورده‌های نفتی را در مقابل آمریکا به آمریکای لاتین ارسال نمود و ثابت کرد غربی‌ها هیچ غلطی نخواهند کرد.

فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: از شاخصه‌های عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی ما بود و این ثمره گفتمان انقلابی و جهادی است.

‌سردار نعمت‌الله باقری با بیان اینکه نگاه غربگدایانه موجب تضعیف محور مقاومت می‌شود افزود: در دیدگاه غربگدایانه تنها هدف اطاعت از غرب و از بین بردن استمرار نظام اسلامی‌ است.

وی افزود: در دیدگاه غربگدایانه مظلومین و محرومین جهان نادیده گرفته شده و تنها ذلت سیاسی کشورمان را پیش میگیرد و این دیدگاه بلندگوی کسانی است که در زیر چتر آن قرار گرفته‌اند

‌سردار باقری بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودن حماسه انتخابات ما باید در امتداد حماسه بدرقه شهدای خدمت باشد و انتخابات ما ادامه راه شهید رئیسی است .

فرمانده سپاه لرستان گفت: دولت انقلابی و جهادی شهید رئیسی اتوبانی که به سمت غرب باز شده بود را قطع نمود و اقداماتی‌ که در دولت سیزدهم صورت گرفت ثابت کرد بدون توجه به غرب نیز می‌توان بخش عظمی از مشکلات را حل نمود.

وی بیان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم در خصوص انتخاب اصلح تمام تلاش خود را بکار بگیریم .

‌سردار باقری در خصوص تاکتیک‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد: امروز دشمن ما می‌داند که افزایش مشارکت در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد پس تمام توان خود را به جهت اینکه راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری اتفاق نیوفتد بکار گرفته‌اند .

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=12390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.