تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0

بازدید از اموال، دارایی‌ها و تجهیزات آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان

  • کد خبر : 11673
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
بازدید از اموال، دارایی‌ها و تجهیزات آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت :ساماندهی اموال و تجهیزات، حلقه مفقوده در حل مشکلات مدیریت فنی و حرفه‌ای استان است.

به گزارش هناسه نیوز ، علی پاشایی شنبه یکم اردیبهشت‌ماه، طی یک بررسی میدانی و با هدف ارزیابی دارایی‌های اداره کل، اموال و تجهیزات موجود در انبارهای حوزه خرم آباد را مورد بازدید قرار داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از مشکلات عمده را بلاتکلیفی، عدم ساماندهی و کاربری نادرست اموال و تجهیزات موجود در انبارها عنوان کرد، وی با اشاره به سهم املاک و تجهیزات در سبد دارایی‌ها، گفت: مشاهدات ما بیانگر این است که بخش قابل توجهی از اموال و تجهیزات موجود، یا دچار رکود شده‌اند و یا اینکه مورد کاربری نادرست قرار گرفته‌اند.

پاشایی بیان داشت با توجه به ارزش بالای این دارایی‌ها و قابلیت بازیابی آنها، می‌توان طی یک برنامه‌ریزی صحیح در راستای احیاسازی، این سرمایه‌های مغفول را به چرخه پویای آموزش فنی و حرفه‌ای اضافه و در زمینه‌های مختلف آموزشی مورد استفاده قرار داد.

علی پاشایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر مدیریت صحیح منابع، املاک و مستغلات و بهره‌برداری بهینه از آنها، گفت: نگهداری و پشتیبانی از این دارایی‌ها و امکانات زیرساختی یک اقدام زیربنایی در جهت توسعه است.

وی حفظ و نگهداری از اموال بیت المال را از ضرورت‌ها و بایدهای یک مجموعه مدیریتی دانست، ایشان همه مدیران و متولیان امر را موظف و موکلف کرد که در اسرع وقت و طی یک بازه زمانی معین، ابتدا فهرستی از اموال و تجهیزات موجود را تهیه و سپس در راستای شفاف سازی، روال قانونی مستندسازی از آنها طی شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در پایان بار دیگر بر اقدام عاجل همگان در جهت ساماندهی و تعیین تکلیف دارایی‌های اداره متبوع تاکید و صراحتا اعلام داشت با استناد به موارد آیین‌نامه اموال دولتی، هر گونه اهمال و کم توجهی در این زمینه غیر قابل بخشش خواهد بود.

Views: 0

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.