تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
0

کلنگ زنی پروژهای ورزشی در یک روز

  • کد خبر : 11646
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
کلنگ زنی پروژهای ورزشی در یک روز
کلنگ اجرای دو پروژه ورزشی شامل یک سالن ورزشی در روستای خایان و یک زمین چمن مصنوعی در پادگان تیپ مهندسی شهرستان بروجرد به زمین زده شد.

به گزارش هناسه نیوز ،وحید والی زاده مرادی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در این مراسم ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : ارتشی ها نشان دادند که ارتش فدای ملت یک شعار است که به عمل رسیده است و با واگذاری زمین ورزشی به شهرستان بروجرد نشان دادند که برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران ، همراه و هم گام با مردم ، پاینظام ایستاده اند .

وی با بیان اینکه امیدواریم این کار الگوی بین دیستگاه دها ی دولتی ایجاد کند ادامه داد : توفیقی شد با کمک دکتر گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای السلامی و بامساعدت سرتیپ ارتش علیرضا نقی زاده فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش و کارفرمایی ورزش و جوانان استان ، این کار، گروهی و موضوع ورزشی را شروع کردیم .

این مسئول یاد آور شد : کلنگ اجرای دو پروژه ورزشی شامل یک سالن ورزشی در روستای خایان و یک زمین چمن مصنوعی در پادگان تیپ مهندسی شهرستان بروجرد به زمین زده شد.

والی زاده مرادی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی بروجرد ۵۷ سانتی متر است و ۵ سانتی نتر با سرانه استان لرستان فاصله دارد گفت : در شهرستان بروجرد ۱۱ هزار و هفتصد متر مربع پروژه در دست ساخت هست که با اتمام این پروژه ها ۳ سانتی متر به سرانه ورزشی بروجرد اضافه خواهد شد

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان یادآور شد : ما به ورزش شهرستان بروجرد خوش بین هستیم چرا که مسئولین این شهرستان نگاه ویژه به ورزش و جوانان دارند

خایان یکی از روستاهای در شهرستان بروجرد در استان لرستان است. این روستا در دهستان شیروان در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.

Visits: 2

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.