تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
0

ذیحسابان بازوان و مشاوران امین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان

  • کد خبر : 11603
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
ذیحسابان بازوان و مشاوران امین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی گفت : ذیحسابان بازوان توانمند و مشاوران امین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان

.

به گزارش هناسه نیوز از روابط عمومی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان صبح روز دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ علی محمدی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در نشستی با حضور ذیحسابان و معاونین ذیحسابان این اداره‌کل از عملکرد ذیحسابان در برقراری نظم و شفافیت مالی در دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد.

🔹نماینده وزیر در استان با اشاره به اقداماتی که در سال گذشته در راستای تعالی اداره‌کل انجام شده بود از زحمات کلیه کارکنان اداره‌کل سپاسگزاری کرده و گفت: سعی شده که کارکنان بالأخص ذیحسابان به جایگاه اصلی خود برسند.

🔹 وی افزود: نقش ذیحسابان در دستگاه‌های اجرایی نکته‌سنجی و تیزبینی است، به همین دلیل ذیحسابان بازوان توانمند و مشاوران امین مدیران در دستگاه‌های اجرایی هستند.

🔹 محمدی با تأکید بر توجه بیشتر به آموزش نیروی انسانی شاغل در حوزه مالی و افزایش انگیزه‌های کاری آنان افزود: ذیحسابان وظیفه دارند معاونین ذیحساب را به عنوان مدیران آینده، علاوه بر مسائل قانونی، در حوزه مسائل و رفتارهای مدیریتی آموزش دهند؛ یک ذیحساب خوب در کنار شناخت خوبی که از تطبیق قوانین و مقرارت با مسائل و حوزه‌های مأموریتی خود دارد باید توانمندی‌های مدیریتی خود را تقویت کند.

🔹 در پایان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با اهدا لوح تقدیری که به امضاء فرهاد زیویار استاندار لرستان رسیده بود از نقش نظارتی ذیحسابان در دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد💢 د

Visits: 1

لینک کوتاه : https://henasehnews.ir/?p=11603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.